perjantai 2. marraskuuta 2012

Lisää lenkkiä

Tein päivällä 1h45min kävelylenkin ja jumppasin. Noiden jälkeen aloin väsäämään psykologian tehtäviä. Jäljellä on enää yks pakollinen ja yksi esitelmä, joka on vapaaehtoinen, mutta aion tehdä sen, oon itse asiassa jo alottanukin sen aikapäivää sitten. Kroppa paisuu silmissä. Elohiiri on vieläkin vasemmassa silmässä. En syöny tänään mitään enkä syö. Kaakao ja rasvaton maito oli aamulla liikaa!
Jossain vaiheessa sain päähäni soittaa serkulle ja kysyä lähtiskö se käymään lenkillä. Olin jo sillon ihan kuollu ja väsyny, mutta koskaan liikuntaa ei voi saada tarpeeks. Poljin serkulle ja käytiin lenkillä. Sato vähäsen vettä ja oli ihan sairaan kylmä. Olin kananlihalla. Serkuilla oli mummo hoitamassa 7-vee serkkua, joten olin vielä hetken siellä ennenkun lähin polkemaan takasin kotiin sateessa ja kylmässä säässä.
Kotona en armahtanu itteäni ees sen vertaa, et oisin ottanu lämpimän suihkun, koska olin ihan jäässä. Otin kylmähkön suihkun, koska se kuluttaa kaloreita enemmän kun lämmin! Katoin kotikadun ja venyttelin samalla.
Onneks maha on tyhjä. Väsyttää mutten malttais mennä nukkumaan. Tahon kuluttamaan lisää kaloreita. Tuntuu väärältä vaan olla paikoillani. Pitää jännittää ees lihaksia, heiluttaa.. jotain. En ainakaan laita villapaitaa yökkärin päälle vaikka on kylmä. Kulutan ehkä muutaman kalorin hyvällä säkällä..
Musta tulee vielä laiha, laihempi, laihin!!!!


Hyvää viikonloppua rakkaat lukijat! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti