sunnuntai 11. marraskuuta 2012

Isänpäivä

Eilen illalla mä pakotin itteni vielä ulos kylmään lenkille. Jalat vipelti niin kovaa etten meinannu pysyä niiden perässä niin hassulta kun se kuulostaakin. Pakko oli juosta sen verran, että jalat vähän rauhottu, ja että tuli lämpimämpi. Lenkkeilin 1h50min. Kotiin tullessa menin suihkuun ja jätin iltapalan syömättä. Sen sijasta litkin coca-cola zeroa veteen sekotettuna. Venyttelin.

Aamulla heräsin taas 7.20 herätyskellon soittoon. Nukuin levottomasti ja näin ahistavia unia. Syvä huokas, jälleen? No joka tapauksessa nousin ja söin aamupalan, omenan ja noin 5cm kurkkua. Päälle mukillinen vihreää teetä. Nyt turvottaa ja on inhottava olo. Silmät on hankaamisesta kipeät ja silmänaluset tummat lisäks koko naama ja kroppa nesteistä turvoksissa. Turvotus yhdistettynä läskeihini on yhtäkuin järkyttävä läski dinosaurus.
Soitin myös isille ja onnittelin isänpäivän johdosta. Puhelu meni ihan ok:sti, mutta kuten arvasinkin, isi kävi kyselemään miten mulla on menny ja onko mulla tarpeeks rahaa ja alko kertomaan neuvojaan.
Ois toisaalta kiva nähä isiä tänään kun ei olla nähty aikoihin ja kun on isänpäiväkin. Oon vitun laiska, kun en oo tehny ees sitä korttia. OON LAISKA LÄSKI! Toisaalta mä haluan olla yksin ja kieltää kaiken tollasen iteltäni. Tää on mulle ihan oikein ja mä en saa kaivata mitään muuta. Se tekee tästä sulosen tuskallista. Millä loppupeleissä on väliä? Ei millään.

Koneelta päästyäni lähen lenkille, jumppaan.... PERUSPAKKO.

Tässä vielä sunnuntaipäivälle thinspoa :)












JUST STAY STRONG!

3 kommenttia:

  1. masnetavaa kattooo kaikkee thinspokuvia ja sit näkee ittensäD:
    Mut toimiivatpahan ainakin:3

    Tsemppiä loppupäivälle!♥
    p.s. älä näännytä ittees ihan loppuun. Syöt niin kamalan vaarallisen vähän, vielä lisäkski ku liikut paljon!:( keho saattaa tollasella menolla pidemmällä aikavälillä pettää alta!

    VastaaPoista
  2. Totta :D

    Ja nou hätä. Ei mun kroppa petä vaikka tekisin niinku teen. Oon nyt ratkeillu viimesten kuukausien aikana niin paljon että vararavintoo riittää ja varsinkaan jos itsekuri ei kasva niin tulee aina välillä mätettyä liikaa ja vasta kertyykin kroppaan. Mut laihtumisen lisäks mä toivon (vaikka kuulostaa kauheelle) sitä et kroppa vaan sanos ittensä irti ja pettäs.

    Tsemppiä sullekin! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. surullista oli lukee toi vastaus :(
      Toivottavasti jostakin saisit elämääs iloa ja jaksamusta jatkaa eteenpäin. Oot vielä niin nuoriki että elämä on vasta edessä, mahdollisesti täynnä kaikkee huikeita kokemuksia!! ♥

      Poista