keskiviikko 10. lokakuuta 2012

15.12

Tsirpula: Ymmärrän hyvin eikä sun tosiaan tarvitse lukea, jos se vaikeuttaa paranemistasi! Mä vilpittömästi toivon, että tervehdyt ja pääset tästä kaikesta eroon. Mä uskon siihen että paranet ja saat elämäs normaaliks. Jos sulla on mahdollisuus niin hyppää "tällasestä" elämästä pois. Onnee ja tsemppiä tosi paljon! Hali matkaan. :)

Mä kävin tekemässä tunnin lenkin kaverin kanssa. Väsymyksestä jne. huolimatta mä esitin reipasta, ilosta ja mä hymyilin typerää rumaa hymyä. Pullaposket kohonneena yritin olla tavallinen. Mitään en puhu enkä kerro asioiden oikeaa laitaa. Puran tänne kaiken totuuden mitä mielessä tosiaan liikkuu. P*skaa.

Mä luin lenkin jälkeen psykan kurssiin lisätehtävään kirjaa. Sain jonkun verran luettua. Katoin elokuvaa joka kertoo uudesta jääkaudesta (Ice 2020). Väsytti niin kamalasti, et oli pakko ottaa vähän yli puolen tunnin päiväunet. Nyt äsken sit heräsin. Oon vieläkin väsyny, maha murisee, on kylmä..

Mä oon vielä typerääkin typerämpi enkä ottanut oppia päivän kaakaon juonnista oppia ja siitä miten se ahisti. Meinaan illemmalla narskuttaa vedestä/rasvattomasta maidosta jäädytettyä ns. jäätä ja lisätä siihen sekaan vähän kaakaojauhoo. :( Voisin vajota valmiiks syvimpään rakoon mitä maapallolta löytyy.

Ps. Naapuri anto hyvin suoranaisen vihjeen, et mun pitäs pudottaa painoa. Mä en jaksa oikeesti uskoa kuinka jotkut pystyy olemaan niin törkeitä ja samalla kätkemään sen hyväntuulisen vittuilun taakse. Mä en vaan halua uskoo, että taas sama naapuri haukkuu päin naamaa. Joo tiedetään olen läski ja yritän laihtua!

Pakko yrittää enemmän!!!!

1 kommentti:

  1. Onpas idiootti naapuri, huhuh. en tajua kuinka ihmisillä on pokkaa olla tuollaisia..

    VastaaPoista