keskiviikko 10. lokakuuta 2012

Peter Pan


Mä en saanu enää puol kolmen jälkeen yöllä unta, joten päätin nousta tekemään jotain etten vaan makais kuluttamatta kaloreita. Siivosin vaatehuonetta, laittelin papereita mappeihin, korjasin yhet housut ja sain jopa aikaseks tehä psykologian tehtäviä! Pääsin sen vaikeen ja ahistavan kynnyksen yli, et katon miten paljon työtä kurssin tekemisestä tulee. Otin tänään tavotteeks tehdä kolme tehtävää ja oon saanu niistä jo kaks tehtyä. Hyvä minä!

Puol kuus suunnilleen vedin lenkkikamat niskaan ja laitoin mp3:selta musiikkia soimaan lenkkiseuraks. Juoksin 1h10min. Oli pimeetä ja vähän ihmisiä liikkeellä. Juokseminen tuntu suurimman osan lenkistä kevyeltä, mutta välillä jalat tuntu tonnin painosilta lyijykasoilta. Päässä vaan tako ääni sillon kun tuntu, että en "jaksa" juosta. Läski läski läski etkö parempaan pysty. Säälittävää. Mä juoksin. En antanu periks luovuttamiselle!

Kotona tein vielä pakko jumpan ja imuroin. Suihkussa ollessa huomasin polvieni olevan mustelmilla. Mutta mitä sitten. Lenkin jälkeen oli niin hyvä fiilis ja mielekästä tehä psykan tehtäviä vaikkei keskittyminen ollu mistään parhaasta päästä. Ei jaksanu mut silti vaan jakso. Pakko!!!! Nyt puolestaan läskiahistaa. Mä jyrsin jääpaloja ja join kupillisen kaakaota. Mä laitoin 2/3 vettä ja 1/3 rasvatonta maitoo mukiin, lisäsin tosi vähän kaakaojauhetta ja tyrkkäsin mukin mikroon. Olin meinaan ihan jäässä jääpalojen jälkeen, et oli saatava jotain "lämmikettä". Oli tosin hyvin typerä ajatus juoda se kaakao, kun siitä tuli vaan läskikuvotusahistus ja turvonnu olo. Mä niin vihaan naamaani ja kroppaani!!!! Mä en käsitä miten joka kerta kun mä katon peiliin huomaan läskin lisääntyneen. Mä en halua olla tällanen läskiperse!!!! Mä haluan olla laiha ja kaunis. Pieni. Kahdeltatoista kaverin kanssa lenkille. Pääsen kuluttamaan kaloreita. Pakko varsinkin kun menin juomaan sen kaakaon.

Mua väsyttää, ahistaa ja masentaa. Mä haluan vaan kuihtua ja voida laskea kuinka monta luuta mulla on. Mitä sitten vaikkei se ois oikeeta elämää. Mikäpä sitten ois!? Aikuisuus? Kiitos ei! Mä jään ikuisesti Peter Paniks enkä kasva aikuiseks! Tiiän olevani itsekäs, ilkee ja paha ihminen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti