lauantai 13. lokakuuta 2012

Töitä ja yölenkkiä

Klo 16.10

Nälkä syö vatsaani. Tunnen luuni paremmin. Kylki- ja lonkkaluut ellen kuvittele. Maha murisee. Mieli on parempi. Tunnen kuinka hymy nousee väkisin huulille.. olenkohan ehkä laihtunut? Ei, ei, en ole! En varmasti ole. Pelkään etten ole samalla toivon sydämeni pohjasta laihtuneeni.

Nousen ylös ja tunnen kuinka päässä jyskyttää ja hetken tuntuu että nyt lähtee taju. Ei se kuitenkaan lähde. Nojaan seinään. Teen neljä kyykkyä. Jatkan hommiani. Vähän ajan päästä taas neljä kyykkyä. Istuessa jännitän pakaralihaksia, vedän vatsaa sisään. Pakko laihtua - ajatus pyörii päässäni. Minähän vielä laihdun!!!! On juostava enemmän ja syötävä vähemmän. Laihuus - sen eteen olen valmis vaikka kuolemaan.

Klo 1.10

Puin töihin farkut. En muista millon viimeks oon pitäny farkkuja. Kesän alussa!? Ihme kyllä ne mahtu jalkaan.. en tosin menis vannomaan meneekö kymmenet muut farkut, jotka koristaa vaatehuonettani. Töissä meni suht hyvin. Mä kestin töissä vaan sen takia, että tiesin et pääsen lenkille vielä töiden jälkeen. Poljin kotiin, vaihdoin lenkkivaatteet päälle ja lähin lenkille. Juoksin/kävelin 1h5min. Maha on murissu ihanasti koko illan! Lenkilläkin juoksu tuntu kevyeltä eikä tuntunu yhtään raskaalta. Vähän on pyörryttäny, ollu kylmä ja lihakset jaloissa krampannu muttei muuten mitään muuta merkittävää..
Mä nään peilistä vaan liikaa läskiä ja mä vaan vihaan peilikuvaani ja itseäni enemmän hetki hetkeltä. Kyllä mä vielä pääsen näistä ihroista eroon!!!!

Väsyttää.. ehkä pitäs yrittää saada unta palloon. Huomenna tai siis tänään, lauantaina, taisto läskiä vastaan jatkuu! Luovuttaa ei saa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti