torstai 11. lokakuuta 2012

Anna minulle hetki aikaa


Päivän olotila kotona ja lenkillä: pyörryttää. No tiiän etten kuitenkaan pyörry. Emmä aiemminkaan oo pyörtyny vaikka oisin kuinka pitkään ollu syömättä, liikkunu paljon, ollu juomatta päivänkin tai jotain muuta kivaa. Mä oon torakka kirjaimellisesti varmaan. En tajua mikä mussa on vikana. :o Mä en eilen syöny.. kaakao riitti. Sekin varmaan lihotti. Emmä tiedä. Kaikki kalorit ahistaa tuli ne sitten vaikka fun lightista..

Eilen illalla oli taas kiven alla unen päästä kiinni saaminen. Yritin ysiltä käydä nukkumaan, mut ei siitä mitään tullu joten reippaana tyttönä väsäsin kahteentoista asti yöllä psykologian tehtäviä.
Aamulla puol kaheksan heräsin kaverin tekstiviestiin enkä enää jaksanu jäädä toimettomana sänkyyn. Näin taas K:sta (pitkäaikanen kännisäätö) unta. Toivoin herätessä sen unen olevan totta, mut karu todellisuus iski taas päälle. Ei se K mua koskaan huolis paitsi joskus kännissä. Mä en kelpaa sillekään.
Vedin lenkkivaatteet niskaan ja painuin kävely/juoksu lenkille 1h40min ajaks ja sen jälkeen tulin kotiin jumppaamaan. Jumpan jälkeen kävin kylmässä suihkussa, puin jättihupparin päälle ja vedin villasukat jalkaan ja aloin kyhäämään äidinkielen tehtäviä. Sain ne tehtyä! :) Tänään aion tehä vielä psykologian tehtäviä.

Äsken katoin pari jaksoo boksilta Amyn lailla (oon nyt siihen sarjaan koukussa!!) ja järsin jääpaloja samalla. Sit sain älynväläyksen syödä n. 3dl jäädytettyä mehukeittoo (100g/n.9kcal) ja juoda kaakaota muutaman mukillisen. Turvotus on taas mitä hirvein. Läskiahistaa ja masentaa. Olin ennen sitä ilosempi ja ei-masentuneempi. Ei ahdistanu läheskään tässä mittakaavassa kun nyt. Maha on ihan sekasin maidon takia ja kuralla. Voisin melkein istua vaan pöntöllä koko ajan. Tyhmäaikaansaamatonihraperse!!!! Kyllä mä vielä opin taas säilyttämään vatsan jokaisen murahduksen. Mä pudotan painoani. Mun täytyy laihtua!!!! Mä tahdon laihtua! Mä tahdon olla yhtä laiha kuin Rachel Zoe tai joku muu yhtä laiha! Mä laitan tän läskinp*rseeni töihin!!!!

Mun on pitäny jo tziljoona kertaa kysyä, että kuinka moni teistä "lantraa" melkein mitä vaan vedellä vähentääkseen kaloreita esim. kaakaosta, mehukeitosta, coca-cola zerosta tai muista vähäkalorisista limppareista? Vai tekeekö kukaan? Mulla se on meinaan jääny tavaks josta en halua enkä osaa luopua.

Ps. Anteeks etten voi luvata kuolevani tähän. Emmä usko kuolevani tähän tai mihinkään muuhunkaan, valitettavasti. Korkeintaan aika tappaa sit kun oon kärsiny vanhaks asti rangaistukseni. Kuulostipa taas järin fiksulta tämäkin, mutta mä en vaan halua elää vanhaks. Mä oon nähny jo liikaa. :(

1 kommentti:

  1. Voi älä toivo olevasi yhtä laiha kuin Zoe. Sen kasvothan on ihan pilalla ja ryppyset. Näyttää 20 vuotta vanhemmalta kuin on.

    Voimia. on hassua kun en yhtään tiedä minkä kokoinen oot. minkä kokoisi vaatteita pidät nyt/aloittaessasi, ei tietenkään tarvii vastata, mutta osais edes jotenkin suhteuttaa..

    Voimia!

    VastaaPoista