tiistai 2. lokakuuta 2012

Kuollut elävien kirjoissa

Kävin aamulla 1h5min lenkillä ja heti lenkin jälkeen lähin kotiin. Ärsytti ja väsytti. Olin raivoissani enkä tiiä ees miks olin niin raivoissani. Läskiahisti. Teki mieli ajaa auton alle vähintäänkin.
Kotona kävin suihkussa, meikkasin ja imuroin sit lähin koululle. Kävin juttelemassa rehtorin kanssa kursseista. Mun ei tarvii tässä jaksossa sittenkään käydä matikan kurssia eli teen itsenäisenä kaikki kurssit, jotka tässä jaksossa teen. Helpottaa mut ahistaa, kun en saa opettajia kiinni et kysysin mitä tehtäviä jne. teen. Yhen open sain kiinni ja aamulla pitäs hakee tehtäväpaperi koululta.
Koululla meni varmaan pari tuntia. Puhuin liikaa. Vitun typeräläskipaskalehmä minä!! Rehtorikin nauraa mulle oon niin säälittävä läppä. Onneks mun liika puhuminen autto mulle sen ettei tarvii istua koulussa kaikkien laiheliinien seassa itse läskinä ahistelemassa sitä miten haluan lenkille enkä malta keskittyä.

Kotiin päästyäni katoin muutaman jakson miehen puolikkaita boksilta, järsin jäädytettyä vesi/rasvaton maito-juttua ja lisäsin siihen vähän kaakaojauhoo. Lihoin tuhat kiloa, vähintään. Nyt maha on sekasin maidon takia. Turvoksissa ja vessassa joutuu ramppaamaan koko ajan. Nukuin parinkymmenen minuutin päikkärit, itkin ja viiltelin, kun en ahistuneena ja fiksuna tyttönä taas muutakaan jaksanu keksiä. Nyt oon entistä väsyneempi. Mä haluaisin nukkua pois. Musta tuntuu että mä oon muiden kiusaks elossa.. Kuollutta yritetään elvyttää turhaan, ei musta koskaan enää tuu elinkelpoista. Vihannes mikä vihannes. Mä taidan olla ainut joka uskaltaa myöntää sen tosiasian ääneen.

Kaunis kiitos ihanaiset kommenteistanne. Ne lämmittää mieltä ees vähäsen kaiken tän keskellä<3

2 kommenttia:

  1. herran jestas, sulle käy vielä joskus tosi huonosti kun liikut noin paljon etkä syö! sun kroppa pettää ihan varmasti kohta:( Et sä niistä jääpaloista lihoo, et todellakaan..
    söisit ees vähän, oon huolissani:(<3

    VastaaPoista
  2. Sinulle on tunnustus blogissani! <3
    http://puuhka.blogspot.fi/

    VastaaPoista