maanantai 1. lokakuuta 2012

Maanantai


Oli sellanen viikonloppu, että toista samanlaista en enää halua! Mua ahdisti ja ahistaa edelleen vieläkin enemmän. Eilen en enää kestäny ja menin mummolle yöks. En oo saanu kaveria moneen päivään puhelimella kiinni. En tiiä mikä sillä on.. Mä tarviisin jutella sille. Mä en vielä tänäänkään halua olla yksin kotona joten raahauduin tädille ens yöks.
Elämä ahistaa, seinät kaatuu päälle ja sitä rataa. Kaikki tuntuu menevän täällä blogissa kuin oikeessa elämässä päin helvettiä. Ensin syytetään valehtelusta ja sitten matkimisesta.. mä en taida osata tehdä mitään oikein. Mä en jaksa enää. Oon pahoillani jos oon loukannu jotakuta. Ei ole ollu tosiaankaan tarkotus. Mulla on taipumus tehä kaikki väärin.. sitä mä oon kuullu koko pienen ikäni.

Eilen lenkkeilin 2 tuntia. Tänään 1h10min, jumppasin ja pyöräilin about puol tuntia. Kohta lähen viemään 7vee serkkuni ulos leikkimään, joten siinä tulee vähän liikutettua tätä läskipersettäni.

Mitä mun pitäs sanoa tai tehä et en olis niin paha ihminen? Älkää tekin alkako vihata mua täällä..

6 kommenttia:

  1. Älä kuuntele ketään säälittäviä anonyymejä tai muitakaan, jos joku on sua tullut tänne haukkumaan tai väittämään että sä valehtelet. Olet ihana muista se <3

    VastaaPoista
  2. Ikävä kuulla, että sullakin on pahaolla. Mä tykkään kovasti lukea sun blogia ja usein mietin, että mitähän Peppiinalle kuuluu ja että miten voit. Yritetään jaksaa, voimia! <3 :)

    VastaaPoista
  3. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos!

    VastaaPoista
  4. komppaan edellisiä. ei toisaan kannata miettiä tekeekö toisten mielestä väärin vai ei koska aina joku on eri mieltä. joten kirjotat vain mitä ite tahdot! :D voimia.

    VastaaPoista
  5. Hei et voi ottaa tota mun kommenttia noin ittees. Niinku sanoin, en tarkottanu sitä mitenkää pahalla, ihmettelin vain. Ja en voi kieltää etteikö ärsyttäis et otit tarkotuksel mun osotteen. Tai eiks nyt olis ollu kivempi tehä joku oma? :D mut ihan sama, ei nyt oo mikää iso asia:) sitä en kyllä ymmärrä et miten on mahollista et toi mun kommentti sua loukkas (näköjää loukkas ku täs postaukses siitä pädet) koska kuitenki sanoin ihan aiheesta ja en mielestäni mitenkää ilkeesti :)

    VastaaPoista
  6. No höpsö ei toi mikää iso asia nyt ollu, kuhan halusin vaan tulla kysymään :) kaikkea hyvää ja tsemppiä!

    VastaaPoista