maanantai 22. lokakuuta 2012

Here again

Hei, olen täällä taas! En oo käyny postaamassa vaikka on ollu joka päivä mielessä. Oon tarvinnu taukoo kaikesta, etäisyyttä nähdäkseni paremmin. Mä sekosin viime keväänä niin, että aloin sekoilemaan syömisen ja syömättömyyden kanssa joka johti tietysti hyvästä itsekurista lihomiseen. Nyt miljoona kiloa painavempana ja niistä ahdistuneempana olen päättäny syödä neljä kertaa päivässä joka päivä ja max. 800 kaloria per päivä. Ei sen enempää. Olen tehny tätä nyt perjantaista asti ja aion jatkaa samalla linjalla myös tulevaisuudessa. Oon pahoillani että aiheutin pettymyksen ja päätin alkaa syömään päivittäin. Se ei vaan toiminu että paastoan viikon ja sitten syön liikaa!

Päivät sujuu paremmin kun tarkat ruokailuajat rytmittää sitä. Mä oon melkein kaiken aikaa väsyny, mutta ei se haittaa kuhan laihdun vaikka sitten tosi hitaasti. Aineenvaihdunta pysyy käynnissä ees jotenkin, kun sillä se ei ainakaan pysyny etten mitään syöny. Laihuuteen on entistä pidempi matka, mutta mä pääsen kyllä sinne, sillä olen oppinut jotain viime viikkoina; pitkäjänteisyyttä. Otan vauvan askelia kohti pitkäjänteisyyttä ja kärsivällisyyttä tietäen että hyvä tästä tulee vaikka hitaasti. On tässä säännöllisessä syömisessä se hyvä puoli, että nyt kukaan ei voi valittaa et oon alkanu taas syömättömäks. Nyt mun ei tarvii pitää siltä osin kulisseja pystyssä, koska kaikki näkee et mä syön. Tosin eri asia mitä syön ja kuinka paljon. Arvatenkaan en syö epäterveellisiä ruokia tai herkkuja niinkun en moneen vuoteen. Turvaruokia kohtuudessa. Mun kohtuus päättyy 800.

Mä oon nyt syöny päivittäin kutakuinkin 500 kaloria tosin mä pyöristän lukuja aina reilusti ylöspäin etten vahingossakaan syö liikaa. Pidän myös syömisistäni tarkkaa ruokapäiväkirjaa. Lenkkeilly, jumpannu, siivonnu ja kuntopyöräilly oon kohtuullisen paljon. Joka päivä on tullu useempi tunti. Oon alottanu sauvakävelyn ja juoksun taas, joka jäi vähän sen jälkeen kun muutin vanhempien luolta kaupunkiin omilleni, mikä on tehokasta liikuntaa muun liikunnan ohessa! :)

Tsemppiä myös kaikille lukijoille ja tervetuloa uudet lukijat! <3

3 kommenttia:

  1. Kiva kuulla että olet hengissä ja tuo suunnitelmasi kuulostaa hyvältä! Tsemppiä! <3 (:

    VastaaPoista
  2. Hei, ihan mahtavaa! :) Et millään tavoin tuottanut pettymystä, päin vastoin, oon tosi huojentunut että oot kunnossa (ajattelin, että nyt sun sydän on pettänyt...) ja että aiot syödä vähän paremmin jatkossa!

    Tsemppiä ♥

    VastaaPoista
  3. Hienoa että syöt, edes vähän :)

    VastaaPoista