perjantai 12. lokakuuta 2012

Tänään vähän väsynyt, huomenna ehkä en?


Aamulla raskaasti nukutun yön jäljiltä vaivoin ylös, lenkkivaatteet niskaan ja ulos kylmään syysilmaan lenkille. Lenkkiä 1h40min, josta vähän matkaa juoksin. Kotiin jumppa, yks pyykkikoneellinen pyykkiä pyörimään, yks psykan tehtävä ja työvaatteiden valmiiks laittaminen. Tänään ei ruokaa. Järjetön läskiahistus. Viideks töihin. Ahistaa koulujutut. Lenkillä teki mieli alkaa itkemään. Nytkin tekis mieli vajota vaan maan alle ja jäädä sinne. En jaksa mitään nyt, silti on jaksettava. Hymyä, töitä, hymyä, töitä. Kotona ahistus kuolemaa. Ei kaloreita. Ei yhen yhtä lihottamaan tätä ennestään suurta ruhoa!!!! On liikuttava enemmän. Laiha, täydellinen, kaunis. Se musta tulee enkä mä luovuta ennenkun ne saavutan!

Otin yhen viissatasen särkylääkkeen. Nyt suihkuun, meikit ja vaatteet päälle ja puol neljältä lähen töihin tekohymy naamalla ja koko illan mä pidän kuuden tunnin ajan tekohymyn ja esitän pirteetä vaikka sisältä mä hajoilen. Mun tekis mieli vetää ranteet auki, hakata päätäni seinään, juosta näistä läskeistä eroon. Mä oon tänään vaan vähän väsyny ei tässä muuta. Huomenna kaikki näyttää valosammalta ja ehkä mäkin laihemmalta!

Musta tulee vielä laiha!!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti