torstai 25. lokakuuta 2012

Pakkasen puolella

Ennen kuutta hortoilin sängystä ylös. Poljin tunnin kuntopyörällä samalla lueskellen kirjaa. Mikäpä tuntuisi yhtä hyvältä kun saada heti aamusta hiki pintaan ja poltettua pois ylimääräsiä ihroja! Olin melko väsyny, mutta tyytyväinen poltettuihin kaloreihin ja hyvään fiilikseen polkemisen ja pakkojumpan jälkeen. Aamupalan jälkeen suuntasin ulos pieneen pakkaseen xs-kokoset housut jalassa, jotka sain eilen äitiltä. Ne istu hyvin, mutta oli kyllä työn takana saada niitä jalkaan. Mulla on meinaan vielä liikaa ihraa takamuksessa. Ihan liikaa!! Kyseiset housut on veljen vanhat ajalta jollon se oli ala-asteella. Lasten housuissa ja etenkin poikien housuissa housujen lantiokohta on aika kapee.
Itseni kauttaaltaan jäädyttäneenä tulin kotiin ja vaihdoin vaatteet. Oon vieläkin ihan jäässä ja lenkistä on pari tuntia aikaa. Söin yhdeltätoista lounaan ja nyt istun koneella viltti jalkojen lämmikkeenä. Ei tunnu auttavan. Kylmä hohkaa sisältä ja on ontto olo. Pää huutaa läskiahdistustaan ja tunnen kuinka pää sekoaa kohta.

Kaloreita kertyy tänään suunnitelman mukaan nelisen sataa mun reilusti ylöspyöristämien lukujen ansiosta vaikka todellisuudessa ei varmaan kahtasataa tuu niistä salaatinlehdista joita popsin ruoillani. Jään siis reilusti miinus kaloreille tänäänkin. Silti peilikuva paisuu ja mä vihaan sitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti