keskiviikko 3. lokakuuta 2012

Elämästä irtonainen


Kiitän suuresti Kuuraa tunnustuksesta ja palkinnosta. Mutta pahoittelen etten jaksa miettiä kenelle annan sen eteenpäin. Koen suurta syyllisyyttä etten tee sitä! :(

Unirytmini ollessa hieman hakusessa taas huonosti nukuttujen öiden takia, sain nostettua ruhoni sängystä vasta kymmenen aikaan. :( Mä nukuin niin huonosti etten ees viitsi kuvailla sitä. Mustat silmänaluset, tajuton päänsärky, kipeät jäsenet ja etova olo.
Oon muuten taas alkanu huomaamaan, et kirjottaminen on hankalaa etenkin yhdyssanat. Älkää ihmetelkö mun kirjotusvirheitä sitten. Ihan typeriä sellasia. Pää on vaan täynnä skeidaa eikä toimi, joten sen näkee postauksistakin. Tosin luen ne ainakin kahteen kertaan ja kirjottaessakin korjailen monta kertaa virheitä. :s

Tänään mä siivoan ja jyrsin jääpaloja. Jäädyn ja yritän jaksaa mennä lenkille. Mä oon laiskaläski. Miten mä saatoinkin antaa itteni nukkua noin pitkään enkä käyny aamulenkilläni. Läskiahistaa ja masentaa syystäkin..
Onneks sentään maha on tyhjä ja murisee. "Vähän" heikko ja oksettava olo. Mä nautin tästä tyhjyydestä<3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti