tiistai 23. lokakuuta 2012

Tästä päivästä alkaa mun talvenvietto!


Vähän levottomasti nukutun yön jälkeen sain itseni 7.20 sängystä ylös ja samantien syömään aamupalaa. Söin kaks ruisleivän puolikasta, 2 salaatinlehteä ja 8 kurkkuviipaletta. Syömisen jälkeen kävin aamupesulla, puin lenkkivaatteet päälle, nappasin sauvat käteen ja lähin 1h50min sauvakävelylenkille. Ulkona oli tosi viilee jopa kylmä. Ei enää riitä yhet lapaset käteen saati et lenkkareilla tarkenis kävellä varpaiden jäätyessä niissä, mut en kehtaa vielä alkaa käyttämään talvikenkiä ja sitä paitsi mulla ei oo vielä kunnollisia ja ehjiä talvikenkiä, kun viime talvena uudet kengät hajos ihan täysin ja vanhemmat monta monta vuotta vanhat talvikengät on vähän rikki eikä lämmitä kunnolla. Oon lenkkeilly ehkä vähän liikaa :D Ainiin ja tietysti tärkein meinas unohtua sanoa eli lenkin alkuvaiheessa alko satamaan lunta. Suomennos tähän päivään loppu mun syksy ja alko talvi! Vaikka syksy on nykyään mun lempi vuodenaika niin silti olin jo melkein kerenny korviani myöten kyllästyä siihen. On talvea jo odotettukin! :)
Tultuani kotiin jumppasin.

Mua ahdistaa ja raivostuttaa suunnattomasti se, et kaikki muut laihtuu ja mä en. Kaikki hehkuttaa facebookissa sitä kuinka ne on laihtunu. Mun siskokin, äiti, täti, serkku, ystävä on laihtuneet. Kaikesta läskiahdistuksesta huolimatta mä pakotan itseni laittamaan uudet kevyt toppahousut jalkaan, kun lähen lounaan jälkeen käymään kirjastossa kaverin kanssa. Lainaan vinon pinon kaikkee luettavaa aikani kuluks. Nää läskit saa mut voimaan henkisesti pahoin ja mä haluan päästä näistä eroon. Mä vihaan syömistä ja ruokaa, mutta mulla ei oo vielä tarpeeks itsekuria olla ilmankaan. Eniten mä vihaan sitä miltä ruoka tuntuu mahassa. Miten se paisuttaa ja lihottaa.

Lopetan kirjottamisen nyt, kun ajatukset alkaa kiertää kehää ja alan toistaa itseäni. Tasan yhdeltätoista lounas ja sit kaverin kanssa kirjastoon heti, kun oon saanu vaihdettua vaatteet. :)

Ps. Eilen liikuin yli neljä tuntia ja söin 470 kaloria.

2 kommenttia:

  1. moi! piti vaan tulla kertomaan että liityin lukijaksesi ja olen seuraillut sinua blogista jo pidempään :>

    ariellasz.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Mun mielestä on todella hienoa, että sie syöt. Sie et todellakaan tuota kenellekään pettymystä syömällä. Sinä saat syödä, sinä olet arvokas Peppiina. Voimia ♥

    VastaaPoista