torstai 4. lokakuuta 2012

Keep going, never what

Kaloreita kulutettu yli kahden tunnin lenkin verran. Illalla juttelin kaverin kanssa puhelimessa ja näin kahta muuta kaveria. Heti kaikilla tuntuu olevan aikaa, kun pistää "show:n" pystyyn heikolla hetkellä. Oon typerä eikä ois pitäny, mut oon ollu viikon ihan sekasin, mut nyt hiljalleen alkaa selviämään. Ainakin toivon niin. Tuntuu vaan et jossain se pommi oottaa ja mä murskaannun sen alle. Yhden asian pitää enää mennä vähän huonosti niin mä en kestä, sillä nyt mennään sillä rajalla. Mä jopa ahdistuksissani kirjoitin jäähyväiskirjeen, koska en osaa sanoa kuinka pahaksi ahistus voi mennä. Mä tosiaan toivon et tää ilta ois ollu ponnahduslauta tästä läskeilystä. Tää ja eilinen oli floppeja, mutta huomenna, ylihuomenna, sitä seuraavana ja vielä ens viikollakin mä kieltäydyn hankkimasta pahaa oloa itelleni ees yhdellä rusinalla, koska se yksikin rusina tarttuu suoleen ja turvottaa, lihottaa jnejne. Mä tarviin nyt tosi hyvät ja pitkät yöunet. Unilääke naamaan ja kokeilemaan, jos tää elämä vähän armahtas.

Eka tietty venytykset ---->

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti