lauantai 6. lokakuuta 2012

Don't think just do it

Oon aamusta asti katsonu thinspiration-videoita, kuvia jnejne. Mä haluan olla yhtä pitkäjänteinen kun ne, jotka ks. videoissa esiintyivät ja saivat aikaan tuloksia. Näkyviä ja pysyviä!

Mä kävin äsken kaupassa. Kaveri tuli mun ulko-ovelle vastaan ja saatto mut kaupalle, kun se oli ite muutenkin menossa kotiinsa. Se asuu melko lähellä. Kaupassa mä pyörin hyllyjen välissä ikuisuuden. Näytin varmaan varkaalta kaikkine kamaline lenkkeily vaatteineni. Mä ahdistuin siitä ruokien määrästä ihan järjettömästi. En muista millon olisin ollu yhtä ahdistunut. Oli tosi huippu juttu, että kaupassa käynti ahdisti ja että ruoat ahdisti! Sitä mä oon halunnukin vaikka se niin oudolta kuulostaa. Mä yritin koko ajan kaupassa etsiä jotain mistä voisin nähdä läskin ruhoni. Mä näin isot tissini, ison perseeni, läskin naamani.. näin liikaa läskiä, josta on päästävä eroon! Ei ne sanat vaan ne teot! :) Aikani katselin ja tutkin purkkien kaloreita. Päässä tako vaan lauseet; susta ei koskaan tuu laihaa, jos syöt, älä syö tuota, et voi syödä tuota, tuolla saat itestäs entistä läskimmän, tässä on liikaa kaloreita, mieti miten se kertyy sun kroppaan, tuota jos syöt oot entistä kauempana tavoitteesta, ethän sä edes halua syödä, ethän, älä osta ruokaa ei kannata se lihottaa, pysy vahvana. Tuossa vaiheessa mä siirryin suosiolla limppari osastolle, kun en sen hyllyjen välissä seilaamisen jälkeen kehdannut lähtee tyhjin käsin kassan ohi. Ostin coca-cola zeroa yhen pullon ja kävelin kotiin. Olin tyytyväinen etten ostanu muuta!

Mä tahdon entistä kovemmin laihtua! Mua niin ahdistaa nää läskit etten kestä niitä ja aion hankkiutua niistä eroon! Onneks nää syysillat alkaa pimenemään niin voin lähtee aikasemmin illalla lenkille pimeän turvin.

Nyt dataan siihen asti, et alkaa subiltä hyvältä vaikuttava leffa! Mulla on tästä nyt hyvä fiilis.. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti