tiistai 2. lokakuuta 2012

Heräsin enkä saa enää unta


Sain jossain yhdentoista maissa unta, mut nukuin siitä asti levottomasti. Tätin koira herätti puolisen tuntia sitten eli kolmen jäljestä ja siitä asti en oo saanu unta. On aamuyö ja oon tädillä enkä voi lähtee lenkille. Turhauttaa. Mä otin onneks oman kannettavan mukaan, joten voin datata sen aikaa et on aamu ja pääsen lenkille. Muistin kaiken lisäks äsken et mulla alkaakin huomenna matikan tunnit kahdeltatoista. Se tarkottaa et pitääkin raahautua koululle vähintäänkin yhdekstoista, kun käyn parin opettajan luona sopimassa kursseista, jotka suoritan itsenäisesti. Ahistaa. Mä en oo ollu millään tunneilla pitkään aikaan. Ei mulla oo tässä jaksossa kun 6h yhteensä ja vaan kolmena päivänä viikossa, mut sekin tuntuu olevan liikaa. Mä yritän jotenkin saada matikan kurssin suoritettua, päästä ees läpi.

Aamun tulokin stressaa, kun joudun miettimään pääni puhki millä selitän sen etten syö aamupalaa. Miks en oo syöny tätin tai mummon nähden ruokaa pariin päivään, jotka oon tätin ja mummon luona viettäny. Mummo on yötä täällä tätillä kans ja koko ajan melkein tyrkyttää ruokaa ja yrittää lihottaa mua, mut mä en syö. Mua ei kukaan enää paisuta. Mä en halua paisua enempää!

Pää ja niskat on jumalattoman kipeet, joka jäsentä särkee ja on heikottava olo. Mua läskiahistaa enkä halua valvoo, mut unikaan ei tule enää. Hitto. Mä niin vaan haluaisin jo et ois ilta eikä tarviis enää koskaan mennä kouluun tai miettiä mitään "millä maksan elämiseni"-tyylistä. Pakko jaksaa koulua ja töitä, kun ei muuten tuu toimeen tai saa opintotukia. Onko mitenkään mahdollista saada vaikka varhaiseläkettä tai jotain ettei tarviis yrittää jaksaa käydä koulua melkeinpä pelkkien opintotukien takia? Auttakaa! :(

3 kommenttia:

  1. Voiko muka varhaiseläkettä saada? Tai siis enhän minä noista mitään tiedä mutta mietin vain. :( Ehkä sun pitäis jostain koittaa selvittää?

    VastaaPoista
  2. Niin, tiedän..
    Kyllä tää tästä taas lähtee. (:

    Voimia sullekkin! ♥

    VastaaPoista
  3. Sairaseläke on mahdollista,mutta siinä on aika paljon ehtoja. Kelan sivuilta löytyy tietoa.

    VastaaPoista