sunnuntai 7. lokakuuta 2012

Fat ass


Mä heräsin kasin maissa ja aloin heti vaihtamaan huonekalujen järjestystä. Mä oon jo pitkään kaivannu jonkunlaista muutosta asuntoon, mut en oikein uskaltanu tai saanu aikaseks vaihtaa. Tänään mä kuitenkin sain. Oon tyytyväinen järjestykseen, kun nyt mahtuu kunnolla jumppaamaankin. Ainoa huono puoli järjestyksen vaihdossa on se, et mua ahistaa kaikki muutokset, pienimmätkin. Ehkä tää muutos oli kuitenkin sen verran hyvä et se ei ahista niin paljoa. :)
Siitä asti kun aamulla heräsin mulla on ollu ahdistava, mut samalla toiveikas olo. Mä en eilen syöny.

Tänään mä siivoan, pesen pyykkiä, käyn lenkillä ja jumppaan. Illemmalla dataan, katon telkkaria ja valmistaudun huomiseen. Mulla on iltavuoro ja meen viiteen. Ahdistaa. Kamala läskiahdistus eikä ole mitään päällepantavaa.

Mä niin vihaan itteeni ja läskiä ruhooni! Mä niin vihaan! Oon kunnon läski-ihraperse. Pullanaama. Kuvottava läski! Tänään mä teen kaikkeni et meen kohti kevyempää minää!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti