tiistai 9. lokakuuta 2012

Jo tiistai

Lisäystä edelliseen postaukseen sen verran, että järki sanoo ettei 30 kaloria ole yhelle päivälle liikaa vaan päinvastoin. Eri asia onkin miltä se 30 kaloria tuntuu. Se tuntuu ihan liialta. Jokainen kalori on liikaa.
Olen sairas tai en niin en ite koe olevani sairas, koska en oo alipainonen sen näkee kuka vaan. Se ei valitettavasti oo itteni kuvitelmaa.

Anyway.. Kävin edellisen postauksen jälkeen vielä toisen kaverin kanssa 1h35min lenkillä. Kotona oli vielä ihan pakko sitkuttaa kuntopyörällä 35 minuuttia samalla kun katoin Miehen puolikkaita.
Olo on nyt väsyny ja veto on poissa mikä on hyvä asia, sillä tiedän liikkuneeni ihan kohtuu hyvin tälle päivälle.

Hitto netti pätkii! Puolet tekstistä poistu enkä enää muista mitä kirjotin..

Venyttelen ja käyn kohta nukkumaan. Huomenna on uus päivä ja mahdollisuus tehdä valintoja, jotka auttaa pääsemään pienempiin lukemiin. Hyvät yöt kaikille! :)

3 kommenttia:

  1. Kauhistus sun keho pettää kohta puoliin tuolla menolla. Jo ihan vaikka söisit senkin mitä kulutat tuolla liikunalla, mutta sitten kun ei syö niin se vaan nopeuttaa sitä. Ja saataa mennä vuosia ennen kuin keho alkaa toimimaan normaalisti.

    En halua saarnata, tiedän kyllä että tiedät nää jutut itsekin, mutta pelottaa että sä oot mennyt sen vaiheen yli että sua vois auttaa ennen romahdusta.

    Voimia! Kumpa joku saisi nostettua tuon itseinhon pois sun mielestä ja korvais sen tyytyväisyydellä :S

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä.. Musta tuntuu, että mä en ehkä voi enää seurata tätä blogia, koska mä olen itse vasta toipilaana syömishäiriön suhteen ja sen takia mun pitää varoa etten itse lähde siihen paskaan laihdutusjuttuun enää ikinä.

      Sen vain huomaa susta, että ajattelet täysin syömishäiriömäisesti. Ei kukaan normaalisti ajattele että kaakaaon jälkeen on pakko mennä lenkille.

      En tiedä mitä tekisin, kun sä haluat itse laihtua ja kuolla. En mä voi siihen vaikuttaa, vaikka kovasti tahtoisin.

      En vaan voi/halua vaarantaa itseäni muiden takia. (Ennen kuin kukaan rupeaa urputtamaan että mitä mä sitten luen tätä blogia, että eihän sitä pakko ole lukea niiin i know, ei olekaan pakko.)

      Poista
  2. Mäkin kyllä ymmärrän että se 30 kaloriakin saattaa tuntua jo ihan kamalalle. Mutta sen takia mä sanoin vähän tylysti, koska mä niin haluaisin, että sä tajuaisit, että sulla ei oo mitään energiaa mikä pyörittäis sun kehoa! Se ei kestä kohta enää! Ihan kamaa seurata tätä blogia ja lukea miten sä meet huonompaan ja huonompaan suuntaan kokoajan. Joten lupaatko, ettet kuole tähän? Kiitos. <3

    VastaaPoista