keskiviikko 24. lokakuuta 2012

Lukutoukka


Eilen luin yhdeltä istumalta koko kirjan, jonka olin aiemmin päivällä lainannu kirjastosta. Kirja oli mielenkiintonen ja tosi hyvin kirjotettu. Mä rakastan hurjasti lukemista!!

Tänään heräsin ennen kuutta ja poljin tunnin kuntopyörällä ja kävin tunnin sauvakävely lenkillä, minkä jälkeen jumppasin ennen porukoille lähtemistä. Poljin sateessa 1h20min vanhempien luo. Tarkoituksena oli käydä äitin puolesta hoitamassa asioita kaupungissa veljen kanssa. Otin mun entisen auton ja lähin veljen kanssa kaupunkiin. Tehtiin kaikki mitä piti ja palattiin takasin porukoille. Lähin melkein samantien polkemaan takasin kotiin toista kautta kun mitä menin. Takasin tullessa meni myös tasan 1h20min. Sato sillonkin osan matkasta vettä ja loppumatkasta lunta/rakeita! Hrrr. Olin ihan jäässä päästessäni kotiin. Kävin kuumassa suihkussa ja aloin siivoomaan. Äsken sain siivottua. Tänään en varmaan mitään erikoisempia aio tehdä. Pesen pyykkiä vielä koneellisen, polttelen kynttilöitä, katon yhen elokuvan nyt ja venyttelen. Meen hyvissä ajoin nukkumaan ettei unirytmi mene taas sekasin.

Päivän ajan on ollu hyvä fiilis. Oon melkein leijunu pilvissä keveyden tunteen takia vaikka peilistä onkin tuijottanu mua takasin kunnon ihramakkara kasa. Olo on silti ollu melkein eufoorinen.

..Kasilta on vielä iltapala :( Kaloreita tältä päivältä kertyy reilusti alle 500, jos edes 400. Mulla on kaikki kalorit ja määrät ruokapäiväkirjassa ylhäällä mutten jaksa nostaa ihrapersettäni ylös ja mennä katsomaan keittiöstä vihkosta tarkkaa lukua.

Vielä semmonen pieni informaatio: äiti kysy tänään et käynkö enää terapiassa ja mä kerroin rehellisesti että en. Oon vältelly ja lykänny asian kertomista vaikka äiti sano et ne oli isin kanssa asian jo aavistaneetkin. Nyt kun syön niin ei sillä oo mitään väliä käynkö vai en. Syön mutta kukaan ei tiedä minkä verran. Kukaan ei voi siis puuttua mun elämään niin pitkään kun oon läski tai normaalipainonen. Mä tajusin eilen, että elän itse asiassa just nyt niin kun oon halunnu pitkään. Haluan pitää tän tasapainon!!!!

1 kommentti:

  1. kiitos peppiina kommentistasi blogiini ja kiva kun liityit. <3 :)
    sullekin paljon tsemppiä, me pystytään siihen yhdessä!!

    ariellasz.blogspot.fi

    VastaaPoista