lauantai 6. lokakuuta 2012

New day has come

Mä oon lueskellu tänään ja eilen mun vanhaa blogia. Tuli kamala ikävä niitä aikoja. Miten mä oon osannukaan kirjottaa paremmin tai ainakin omasta mielestä paremmin kuin nykyään. Mä päätin alkaa kirjottaa samanlailla kun ennen. En tiiä huomaako kukaan eroa, mut ehkä sillä ei oo väliä. Pääasia ehkä, että tunnen itse kirjottavani niinkun ennen.
Mä oon muutenkin miettiny asioita tämän ja eilisen päivän aikana. Mä oon liian hätähousu. Mun pitää kasvattaa pitkäjänteisyyttä ja antaa aikaa painon putoamiselle. Jos kiirehdin ja panikoin otan vaan takapakkia ja ahistun entisestään. Suunnitelmani onkin kasvattaa pitkäjänteisyyttä ja kärsivällisyyttä.
Tästä sainkin idean koota tavoitteeni ylös:
  • Ei päihteitä (viina, tupakka)
  • Kaloriraja päivässä 1000, ei saa ylittää millonkaan
  • Liikuntaa väh. 1h päivässä
  • Päivittäin jumppa
  • Joka aamu kuntopyöräily väh. 10min
  • Pidä kulissit yllä vaikka tulis mitä
Näillä mennään. Mä haluan laihtua enemmän kun mitään muuta. Kuoleminen ois liian helppo ratkasu. Mä oon antanu itseni löysäillä ja ottaa löysin rantein valehdellen itelleni, et kyllä se paino putoaa yhtä helposti kun aikasemminkin. Se ei ole totta, sillä aiemminkin painon putoaminen oli kovan työn takana eikä se tälläkään kertaa tapahdu sormia napsauttamalla. Loppu surkea säälittävä valehtelu itelleni. Ei enää löysäilyä vaan kovaa työtä!

I wanna be really thin!

2 kommenttia:

  1. Totesin eilen myös, että pitää vain olla kärsivällinen ja antaa aikaa, kyllä se siitä sitten. Tsemppiä ! :)

    VastaaPoista
  2. Tuo suunnitelmasi kuulostaa todella hyvältä!

    Tsemppiä♥ :)

    VastaaPoista