lauantai 29. syyskuuta 2012

Aika


Huomasin äsken, et kello on jo puol viis kohta. Mä en tiiä mihin taas hävisin.. mihin aika meni. Möllöttämiseen? Oli niin jumalattoman kylmä, kun järsin vettä/rasvaton maito jäätä ja vähän sen seassa kaakaoo, et en kestäny sitä kylmyyttä, joten menin kuumaan suihkuun. Siellä meni varmaan puol tuntia ennenku kroppa lämpeni.

Väsyttäs mutten halua ottaa päikkäreitä kun se sotkis yöunet. Maha on turvonnu sen jääsörsselin takia ja muutenkin oon ollu ripulilla monta päivää. Mua ahistaa niin et mieli tekis itkee. Mä tahdon paeta täältä.. mä haluan pään sammuksiin..

Mulla on ollu eilisillan/yön ja tän iltapäivän puhelin offline-tilassa. Mä oon halunnu olla tavoittamattomissa, mut kukapa mua kaipaiskaan.. :(

1 kommentti:

  1. Heii tyttönen miks oot ottanu melkee saman osotteen ku mun blogissa? :D tiedän et oot ottanu sen multa koska ennen oltiin toistemme lukijoita, ja sillon sul ei kyl ollu tätä osotetta. Anteeks, en haluu olla tyly mut ihmettelenpä vaan? Ja vihaan matkimista :D

    VastaaPoista