lauantai 12. tammikuuta 2013

Ahistaa..

Tuli käveltyä ristiin rastiin kaupungilla useempi tunti. Sain fun lightit ja hiustenpesuaineen ostettua. Löysin/keksin äitillekin sen synttärilahjan maanantaiks, kun sillä on vuorostaan synttärit. Ostin sellasen korin, johon ostin kaikkia sen herkkuja mitä se tykkää syödä. Ei ollu tosin hyvä idea sen takia, että mun piti kaikkien ihmisten nähden ostaa niitä epäterveellisiä ja lihottavia "ruokia". Mua ahisti kaupassakin jo niin paljon, että tuntu ettei jalat pidä. Mun sydän hakkas ja ällötti ihan koskee niihin paketteihin. Oon varma, että ne kalorit imeyty paketin läpi ja lihotti mua. Se hajukin jo.. :( Mua ahistaa ja on niin kauhee läskiahistus päällä etten tiiä miten päin olisin. Oon niin varma, että kaikki luulee mun syövän ne ite vaikka mä paketoin ne jo sellofaaniin ja pistin kauppakassiin oottamaan sitä, että voin antaa paketin äitille. Ahistaa, paniikki, pelottaa, masentaa, itkettää, tekee mieli ryypätä nuppi sekasin, väsyttää, on kylmä.. Ehkä paras vaan mennä nukkumaan ja häpeämään läskejäni.. :((

8 kommenttia:

  1. Juon! XD juu kyl mä nii aattelin..

    VastaaPoista
  2. Juon! XD joo kyl mä niin aattelin. Iha psyykken kannalta.

    VastaaPoista
  3. Voitko kutsua mut sun toisen blogin lukijaks? Kiitti

    VastaaPoista
  4. Muakin välillä ahdistaa kaupassa jos ostan kerrankin jotain hyvää tai käyn syömässä ulkona. Mietin mitä muut ajattelee ja naureskelee kun läskipallero hakee vähän herkkuja :D Inhottava fiilis :(

    VastaaPoista
  5. Yritän.
    Älä säkään. ):

    Voimia ja tsemppiä sullekin. ♥

    VastaaPoista
  6. Tiedän niin ton tunteen, kun kävelee kaupassa ja häpeää oman korinsa sisältöä...
    Miettien :"toivottavasti kukaan tuttu ei tuu vastaan, mitäköhän toiki tos miettää, mitä jos joku luule mun syövän nää kaikki jne".
    Aina tulee mietittyä, sitä miks edes kassan täti tuntuu kattovan oudosti...

    Voimia paljon, ja toivottavasti vietätte äitis kanssa mukavat synttärit! <3

    p.s. en tiiä tuleeks sulle mtn ilmotuksia, kun vastaan sun kommenttiin mitä mun blogii laitat, mut joo jokatapauksessa vastasin kyllä. ^^
    Sydämmellä: ylienergisyys hulluuden amour

    VastaaPoista
  7. molekyyli (13. tammikuuta 2013 0.14)

    Voitko kutsua mut sun toisen blogin lukijaks? Kiitti

    _________________________________

    Heippa Molekyyli!

    En voi kutsua, koska en se toinen blogi on vanha blogini, jota pidin 2008-2011 ajan. Oon laittanu blogini vain itelleni näkyviin, joten muilla ei enää oo mahdollisuutta sitä lukea. Kiitos sulle kuiteski<33

    VastaaPoista