sunnuntai 6. tammikuuta 2013

Pretty girls don't eat

miksen muista sitä aina, kun syön. Miksi vaikka muistaisinkin menen ja syön. Yksinkertaisesti olen typerä itsekuriton sika! Eilen PITI olla syömättä mitään, mutta ahminkin kuin sika. Liikaa puuroa, rasvatonta jogurttia, ruisleipää, noin kymmenen punajuuri viipaletta ja muistaakseni 4 hedelmäpilttiä. Liikaa liikaa ja liikaa! En edes oksentanu :( Mä oon niin kuvottava epäonnistuja etten jaksa enää itteeni. Mun on tehtävä jotain tälle hiton laiskuudelleni ja läskeilleni. Mä syön aina! Mä syön sillonkin kun luulen ja kuvittelen laihtuneeni. Syön koska luulen, että voin syödä kuin hevonen ilman lihomista. Ei, ei ja ei! En voi syödä kuin hevonen tai sika. En voi! Mun on syötävä vähän ja kohtuudessa, jos ollenkaan! Mistä mä löydän taas voiman taistella läskejäni vastaan. Mistä!

Tänään mieli on laukannu ees taas. Kyllä vai ei. Syön vai en. En saa syödä. En saa. Pysy vahvana. Älä anna periks sille läskille Peppiinalle, joka yrittää saada sut syömään. Et oo ansainnu ruokaa. Älä syö! Läskip*rse mene lenkille ja älä syö! Älä ajattele ruokaa. Et saa ajatella ruokaa. Et sä laihdu ahmimalla. Sun pitää käyttää nyt järkee. Pysy vahvana. Sä pystyt siihen. Emmä jaksa. Mun on pakko pysyä vahvana. Mutta kun.. Löydän monta kourallista huonoja tekosyitä syömiselle. En saa syödä. En saa. En halua eikä mulla ole edes nälkä. Söisin vaan tylsyyteen ja ahistukseen. Siten musta tulee kohta liikalihava! Pysy nyt vaan vahvana ja taistele. Ei se nälkä-tunne sua tapa. Sinnittele. Sä pystyt siihen!
Tunteet myllää ja silti oon ihan tyhjä sisältä. Mussa on itseni kaltaisen ryhävalaan mentävä aukko sisällä. Jotain puuttuu - laihuus ja luut. Mulla on niitä kauhee ikävä! Mä tahdon ne takaisin. Mun on löydettävä tie niiden luo vaikka se olis kivinen ja pitkä.

100 x-hyppyä, 2h lenkki, jumppa, 30min kuntopyöräilyä, imurointi, paikallaan juoksua sisällä, tanssia, kyykkyhyppyjä ja muita liikkeitä, jotka kuluttas kaloreita. Mulla on surkee kunto. Huomasin sen tehdessäni punnerruksia ja kyykkyhyppyjä. Maha on nykyään tiellä ja joka paikka lyllyy mussa. Läskiä ja selluliittia on liikaa mun kropassa. Ruoka on lihottanu mut järkyttäviin mittoihin. Olen itse tunkenut kaloreita sisääni. MINÄ. Minä olen tehnyt tämän itelleni ja mun on tää korjattavakin. Vielä tänään ei ole menny yhtään kaloria suustani alas. Aamulla tuli otettua laksatippoja vähästä aikaa eikä vieläkään maha ole kunnolla tyhjentyny. Suolisto on täynnä ****** ja näytän muumilta tai odottavalta äidiltä. Lantio on leveä, kädet on paksut, naama on iso.. selkäläskit.. jenkkakahvat, jumalattomat reidet ja pohkeet. Lista jatkuu loputtomiin ja mua hävettää olla kaikkia heikompi ja itsekurittomampi. Mua väsyttää..

Onko teillä mitään hyviä paljon kaloreita kuluttavia jumppaliikkeitä tai muuta?<3

PS. MIKÄ TOTA KUVANLISÄYSTÄ VAIVAA?? Onko teillä sama ongelma ettei tohon kuvalisäys juttuun tule sitä vaihtoehtoa, että lisäis kuvan omista tiedostoista?? Kävi ahistamaan nyt sekin :((

2 kommenttia:

  1. Hmm, ehkä voisit ajatella kauppaan mennessäsi että "onko se ruisleipä ja puuro todella NIIN hyvää että tahdon niitä ostaa?". Koska en usko että ne on mitään gourmet-herkkua sun mielestä. :D Tai voisit ehkä tulostaa jonkin thinspo-kuvan ja kirjoittaa siihen jotain tyyliin "tätä kroppaa ei tehty puurolla ja leivällä" ja ottaa sen mukaan kauppareissullesi. En tiedä auttaako, mutta nämä tulivat ensimmäisenä mieleeni. Hurjasti tsemppiä! ♥

    VastaaPoista
  2. Mulla toimii kuvanlisäys kyllä ihan hyvin:o ompa hassu!

    VastaaPoista