perjantai 11. tammikuuta 2013

Kysymyksiä ja vastauksia

Mä päätin tehä kokonaisen postauksen usein kysytyistä kysymyksistä ja muutenkin kertoo itestäni, jos teitä askarruttaa jokin ja haluatte tietää. Itelle tosin tuli tunne tätä postausta ajatellessa, et ketä kiinnostaa!! Mut teen tän vaikkei ketään kiinnostaskaan. Kysyä saa, jos joku asia jäi mietityttämään. :)

Paljonko painan?

- En tiedä. En käytä vaakaa, koska en uskalla vielä käydä vaa'alla. Tiiän kuitenkin olevani varmasti yli 60 kilon puolella ellen 70 kilon. Mittanauha, vaatteet sekä peilikuva kertoo sen sekä myös se, että oon ennenkin ollu näin läski ja tätäkin läskimpi, joten niihin kuviin kun oon verrannu itteeni voin hahmottaa niiden perusteella tämän hetkisen painoni!! Hävettää asiaa ees mainita.. Te ootte niin laihoja muhun verrattuna!!


Paljonko olen pitkä?
- Oon 163.5cm


Mikä on tavoite painoni?
- Tavoite painoni on alle 40 kiloa. Unelma ois painaa 38 kiloa! Sitä kohti mennään pikku hiljaa :)


Käynkö missään hoidossa?
- En käy enää. Lopetin noin vuoden kestäneen psykoterapian viime kesän lopussa sekä sitä aiemmin viime keväänä ravitsemusterapeuttikäynnit. LUOJAN KIITOS, ei tarvii enää käydä viikottaisessa aivopesussa! :D En ees alunperinkään halunnu alottaa mitään hoitoja!!


Missä opiskelet?
- Oon lukiossa. Alotin syksyllä 2011 toisen kerran päivälukion. Tällä kertaa tosin 2 vuotta nuorempien kanssa.


Minkä ikäinen oot?
- Oon 19-vuotias vielä tän ja huomisen. Sunnuntaina 13.1 täytän 20. :(

Mitä liikuntaa harrastat ja kuinka usein?
- Päivittäin. Yleensä pakkolenkit, jumpat sekä venytykset. Lisäks hyötyliikunta, jota en laske tosin liikunnaks tai en merkkaa sitä ylös.


Mitkä ovat turvaruokiasi?
- 4-viljan puuro, rasvaton/maustamaton jogurtti, ruisleipä, hedelmäpiltit, kanelimauste, omenat, porkkana ja sokeriton mehukeitto.


Lasketko kaloreita?
- Kyllä aina. Ahmiessa turvaruokia tosin saatan lopettaa laskemisen.


Oksenteletko?
- Kyllä, mutta en aina syötyäni tai ees ahmittuani en aina oksenna vaikka pitäs! :(


Käytätkö laksatiiveja?
- Kyllä. Nykyään laxoperonia tippoina.


Viilteletkö?
- Kyllä. Aika usein. Säälittävää ja teinimäistä :((


Kuinka kauan oot pro-anaillu ja "ollu syömishäiriöinen"?
- Omasta mielestä mulla ei oo mitään sh:ta. Mutta laihduttanu oon niin kauan kuin muistan. Tää alko mun ollessa noin 10-vuotias.

Minkä ikäisenä muutit kotoa pois?

- Muutin 16-vuotiaana ensimmäisen kerran kotoa pois aloittaessani Helsingissä lukion. Tulin lyhyen ajan päästä maitojunalla takaisin. Muutin porukoiden omistamaan kerrostalohuoneistoon asumaan yksin. Kerkesin asua hieman yli 18-vuotiaaks siinä kunnes porukat puuttu mun laihduttamiseen pakotti hoitoon ja muuttamaan niiden luo.

Asutko nykyään yksin?

- Viime heinäkuussa, alle 2 vuotta porukoille muuton jälkeen, sain tarpeekseni kaikkien halusta lihottaa mua ja pakottaa käymään terapiassa. Muutin omilleni enkä oo katunu päätöstäni! Lopetin viime kesänä myös psykoterapian sekä sitä aiemmin myös ravitsemusterapeuttikäynnit. :))


Etsin suunnilleen itteni pituisen tytön kuvan, koska en vielä kehtaa omaa kuvaa julkaista täällä. Ehkä vielä joku päivä.
TÄMÄ KUVA AUTTAA TEITÄ SAAMAAN KÄSITYKSEN MINKÄ KOKOINEN OON VIELÄ TÄLLÄ HETKELLÄ.
En ite esiinny siis ylläolevassa kuvassa, mutta nyt näette miten läski oon vielä. Mulla on tosin ihan pikkusen pienemmät tissit :p Muuten oon noin läski!! :(

5 kommenttia:

  1. Kiva postauS! Hitto etten ehtiny kysyy kysymyksii :c !!! <3

    VastaaPoista
  2. Pistän täs joku päivä sulle semmose listan kysymyksiä et voit pitää iha uuden ''meelan'' kysymyspostauksen :''D <3

    VastaaPoista
  3. Tosi kiva postaus, ja mielenkiintoinen!

    VastaaPoista
  4. Samaaa mieltä kuin Meela ja Sissi :)!

    VastaaPoista
  5. Voi kiitos!
    Ja mustakin oli tosi kiva saada tietää susta vähän enemmän! :=)

    VastaaPoista