tiistai 22. tammikuuta 2013

Vihaan sanaa NORMAALI!

Tänään on ollu kyllä niin hajottava päivä että tekis mieli ahmia puuroo ja jogurttia. Lisäks ruisleipää ja hedelmäpilttejä! Niin, että maha repeis ja lihosin vaan enemmän kuvottavammaks ihrapaskaks ja saisin keksiä itelleni syyn jäädä kotiin uikuttamaan läskejäni.
Oon niin väsyny etten tiiä mistä alottaa.. Aluks meni ihan jees äikän tunnit. Niiden jälkeen kävin hakemassa ruotsin kokeen ja sain samalla kurssin arvosanan, joka oli NELONEN! Siitäkö riemu repes. Menin vessaan ja itkin. Kokosin itteni vähän aikaa vinguttuani läskejäni ja tyhmyyttäni. Menin portaikkoon, jossa ei yleensä liiku ketään. Kelasin siinä asioitani ja ulkonäkööni ja aloin pillittämään uudelleen. Tällä kertaa matikan opettaja tulikin ulko-ovesta. Käänsin pääni poispäin ettei se huomaus mun itkevän. Eipä onnistunu. Se kysy mikä mulla on ja mä en tietenkään kertonu vaan sanoin, että kaikki on hyvin. Se jatko matkaansa, onneks! Se oiskin puuttunu, että se ois jääny tenttaamaan enemmän.
No eipä mitään. Koulun jälkeen kaverin kanssa mentiin samaa matkaa kotiin. Se sano, että näytän vihaselta. V****! Näytän naurettavalta idiootilta. Vihanen mä oonkin. Itelleni. Painostani. Epäonnistumisestäni kaikessa. Itsekurittomuudesta. Se kyseli mikä mulla on jnejne. Aloin melkein samantien vuodattamaan "haluan kuolla, oon läski, mistään ei tuu mitään"-juttujani. Onneks jonkinlainen suodatus toimi mulla kuitenkin enkä ees pahasti avannu sille ajatuksiani. Silti tarpeeks, liikaa! Se sano mun haukkuessani itteeni läskiks, että "sähän oot ihan normaalipainonen". NORMAALI, minä vihaan yli kaiken tuota sanaa! Normaali tässä kropassa on sama kuin läski. Normaali tarkoittaa, että oon paisunu vieläkin läskimmäks. Kaikki näkee sen. Ne muistuttaa mua siitä. Ne nauttii siitä, että ne on laihoja ja mä taas läski!
Kotona menin suoriltaan vessaan ja viiltelin ehkä jopa tikattavan syviä haavoja ranteeseen. Verta ne taitaa vuotaa vieläkin. En jaksa katsoo, kun vuorasin ne paidan, sellasen käsihanska-sydeemin alle ja villapaidan. Hakkasin päätäni ja jalkojani nyrkillä. Itkin surkeuttani. Sen jälkeen kokosin itteni ja soitin kaverille. Sanoin ettei mulla oo oikeesti halua tappaa itteeni tms., että mä oon vaan väsyny, kun en nukkunu paljoo viime yönä ja sit se ruotsin koekin meni penkin alle kauniisti sanottuna. Olin ilosen ja reippaan kuulonen.
Mieli huutaa hoosiannaa ja mä vihaan näitä rasvamakkaroitani!

Eilen olin jo suunnitellu syöväni koulun jälkeen, joten söin 1dl 4-viljan kaurapuuroo veteen tehtynä tietty ja yhen porkkanan. Perään heti 100 x-hyppyä. Niitä tehdessä kiitin niiden keksijää! Nyt oon kohta juonu kaks litraa fun lightia. Mieli tekis lähtee kauppaan ostamaan ahmimis-jogurttejani ja ruisleipiäni, kun en minä kuitenkaan laihdu. Lihon vaan vaikka tekisin mitä. Ahmisin, koska musta ei oo mihinkään. Ahmisin, koska mua väsyttää ja haluan sammua yli-täyteen-ahdettuun-läskiolooni.

Pyydän anteeks tätä mua-vituttaa-sävyä tässä postauksessa, mutta ei taida tulla teillekään yllätyksenä, että olen paska ihminen, joka ei osaa mitään eikä kykene muuttumaan laihemmaks. Eikä tosin ole mitään uuttakaan - ainahan mä kuulostan vittumaiselta läskiltä!
Tiedän, mitä äiti ja mummo tähän mun väsy ja ärsytys oloon sanos. Niiden ratkasu olis tähänkin: sun pitää syödä. Niiden syöminen tarkottaa kaikkee lihottavaa. Kaikkien mielestä ois hyvä, jos mä vaan söisin ja söisin ja söisin, ja niinhän mä aina teen. MÄ VAAN SYÖN! Sen taidon mä hallitsen. Syömisestä mä saisin varmaan jonkun pokaalin, jossa lukis: Peppiina maailman läskein ja rumin ahmatti, jolla on pohjaton rasvamaha!
Oon tehny eilisestä asti raivoamista mielessäni kanelin kaloreita. Miten maustekanelissa voi olla niin paljon kaloreita! En käsitä! Läskipohjaton mahani pistää suunnattomasti vihaksi, sille ei riitä mikään. Ei edes ne 160 kaloria, jotka olen tänään syönyt. Mikään ei riitä sille. Se tahtoo lisää. Mä tahdon kuolla. Mä en kestä tätä elämää. En kokeita, koulua, en varsinkaan painoani ja tyhmyyttäni!!
Kuka teistä tietää paljon 1dl 4-viljan puuroa painaa? Mulla ei oo keittiövaakaa ja siinä puuropaketin kyljessä lukee, että 40g on 130 kaloria. Onko 1dl sama syömässäni puurohiutaleissa sama kuin 40 grammaa?

Itsemurha - se mun on tehtävä.

3 kommenttia:

  1. joo se on 1dl!
    voi et sä saa tehä itsaria! ET !
    hirveesti voimia muru♥

    VastaaPoista
  2. Noh, tääki päivä pielessä, mutta huomenna on taas uus päivä..

    Kovin koitin ettiä tota puurojuttua, mut tiiä siitä. :D Keittiövaaka kannattaa hankkia heti ku on sopiva hetki.

    Laiskapaska puhuu, vapaa-ajalla en liiku melkeempä ollenkaan! (Arkipäivisin, viikonloppusin sit jaksaa kuitenki). Väsyn tosi helposti, ja koulun jälkeen ei jaksa mitään. Eli ainoot liikkumiset tulee koulussa (leipuri-kondiittorilinjalla). Onneks ei sentään oo aikaa istua siellä.

    Älä tapa itseäs. ♥
    Asioilla on tapana järjestyä.

    VastaaPoista
  3. Oot syönyt noin vähän kaloreita (ja todennäköisesti jopa vähemmän, desissä hiutaleita on ehkä 25g noin suunnilleen), kyllä sä pystyt siihen! Älä tapa itseäsi, kai sentään haluat elää laihana ja mitä sen parempaa onkaan kuin laihuus ja sen tuoma onnellisuus! Olen niin kateellinen kun sä osaat olla noinkin vähillä kaloreilla ja jos ahmit niin se on vaan niitä vähäkalorisia juttuja. :) Paljon tsemppiä ja voimia. ♥

    VastaaPoista