keskiviikko 2. tammikuuta 2013

Tavara h*lvetti


Kiitän kommenteistanne ihan hirveesti! Ootte ihania :) Uusi lukijakin tullut. Olen sanaton :o
Mä oon taas niin sairaan laiska tankkeri etten tiedä miten päin olisin. Mä en menny tänään kouluun enkä tiiä meenkö huomennakaan. Mä en ymmärrä miks en kykene. Mä oon läski ja turvonnu. Kaikki näkee sen. Mä en kestä kohdata nyt ihmisiä. Mitä mä teen, sitä en vielä itekään tiedä.
Mulla olis taas yksi asia, jossa toivoisin teidän lukijoiden neuvoja kipeästi ja tukea. Nimittäin mulla on tosi paha tapa välillä hävittää tavaroita ja välillä hamstrata niitä niin, että kaapit on täynnä. Tai lähinnä vaatehuone. Mua ahistaa tavaran paljous ja haluan niistä eroon, mitä en tarvitse ja jotka on vaan tiellä ja vaatehuoneen täytteenä ahdistamassa. Mitä kautta mä saisin esim. vaatteita, tavaroita tms. myytyä helpoiten tai mihin niitä vois viedä? Mun on nyt pakko saada jotain tolkkua tähän tavaroiden kasaamiseen ja lopettaa uusien tavaroiden/vaatteiden hamstraaminen. Mä en todellakaan rakasta tavara paljoutta ja liian tavaran keskellä elämistä. Oon oikeesti ylisiisti enkä pidä epäjärjestyksestä. Mä siivoon lähes päivittäin ja pidän kaikki paikat tiptop kunnossa. Nyt se ei kohta enää onnistu vaatehuoneen kanssa, kun se pursuaa vaatteita ja tavaraa. Apua!
Lenkille ja jumppa ---->

7 kommenttia:

  1. kirppareille voi viedä vaatteita ja muuta tavaraa myytäväksi, tosi hyvä tapa päästä tavaroista eroon (:

    VastaaPoista
  2. Kirppari, kierrätyskeskus tai lähetystori on hyviä paikkoja. :) Kirpputori tietysti maksaa, mutta saat itsekin rahaa. Jos maksutta haluat selvitä niin kierrätyskeskus ja lähetystori ovat hyviä vaihtoehtoja, tosin rahaa et saa mutta haitanneeko tuo jos tahdot kamasta vaan eroon.

    VastaaPoista
  3. Mulle ainakin tuli ensimmäisenä mielee kirppari. Tai sitte netin kautta: tori.fi, huutonet.fi tms. Ite en oo koskaan myyny kamaa mut oon kuullu että noi on ihan hyviä paikkoja:)

    VastaaPoista
  4. Hei!Kannattaa viiä esim kirpparille,antaa pois ja näihin hyväntekeväisyysjuttuihin.Niissä yleensä varsinkin vaatteiden lahjoitus on enemmän kuin tervetullutta :)
    Tsemppiä sen ahdistuksen kanssa i know the feeling...

    VastaaPoista
  5. Heitä ne vaan roskiin. Tai myy huutonetissä.

    Vielä joku päivä oot yhtä huoleton ku toi tyttö tossa kuvassa ;)

    VastaaPoista
  6. Vie kirppikselle! Tai lahjoita jonnekin spr-kirppikselle. :D

    VastaaPoista
  7. siis onko sulla jo koulu alkanut? o.o

    VastaaPoista