keskiviikko 9. tammikuuta 2013

Päivistäkin sekaisin

Se vaanii pinnan alla - ahdistus. Ahdistaa. En saa menkkoja loppumaan. Haluaisin kaapia kaiken kohtua myöten itsestäni ulos. Tänään lähtee joulukoristeet laatikkoon ja teen suursiivouksen. Poltan kaloreita. En syö, tänään mä en syö vaikka maailma loppus! Kohta loppuu tää mun lihava läskielämä, jos mä en vähennä syömistä ja laihdu. Menkat on lihavien kirous, anteeksi, mutta niin se vain on. Teidän tuki auttaa enkä tiiä mitä tekisin ilman teitä! Mulla ei oo ketään kenelle puhua näistä asioista. Puhun vaan "normaaleista" asioista ja näyttelen ilosta vaikken ole!! Olen ahdistunut ja vihainen, et oon päästäny itteni tähän jamaan! Älkää te tehkö samoin. Pysykää vahvoina! Minunkin pitäisi osata pystyä olemaan vahva! Hankkia vihdoin se itsekuri.

Lenkille ---->

4 kommenttia:

  1. voi rakas mullakin on nyt menkat hyiii! tiedän täsmälleen mitä tarkoitat. ja joo en syö nyt mitään, todellakaan, hyih.
    ja mullakaan ei ole ketään kelle puhua, no oma syyni, mutta vaan blogiin pystyn. sä et ole yksin, mua ainkin kiinnostaa sun jutut ja ne oikeat tunteesi! :) <3 haleja ja eiköhän ne vitun menkatkin lopu!

    VastaaPoista
  2. Olenko minä siis sitten ihan virallisesti tosiläski, kun nuo kyseiset vaivat omistan? :(

    VastaaPoista
  3. ihan tiedoks vaan menkat on kyllä ihan normaali asia joka kuuluu joka naisen elämään.. ei se tarkota sitä et olis läski.. voi luoja.. :)

    VastaaPoista
  4. hei, ei peppiina varmasti teitä tarkoita vaan itseään. eihän se normaalia ole niin ajatella mutta mitäpä sitä sairaalle mielelleen mahtaa.. ja minullekkin tulee aina ihan hirveä läskilöllöolo jos on menkat, joten ymmärrän täysin sua peppiina.

    VastaaPoista