tiistai 22. tammikuuta 2013

Sh kirjoja

Lukijan, Iamgoingtobeperfect, pyynnöstä tällanen postaus, jossa on eri syömishäiriö kirjoja kera mun oman mielipiteen ks. kirjoista, joista vielä muistan juonen. Toivottavasti tykkäätte :))


  • Kira Poutanen - Ihana meri
    Pidin kirjasta ja oon lukenu sen useampaan otteeseen. Kirja inspas laihduttamaan ja pysymään vahvana! :)
  • Laura Hakala - Siskonmakkarat
    En pitäny kovinkaan paljon tästä kirjasta.
  • Laura Honkasalo - Enkeliluinen tyttö
    Menee Ihana meri-kirjan kanssa samaan kategoriaan. Tänkin kirjan oon pari kertaa lukenu. Tykkäsin paljon ja suosittelen lämpimästä lukemaan!
  • Kirsty White - Rakastaako kundit laihoja
    Sain tänä yönä luettua juuri tämän kirjan. Pidin kirjasta. Siitä sai hyviä ja kannustavia laihdutus-vinkkejä.
  • Hannele Huovi - Madonna
    Muistaakseni kirja oli ihan ok. Luettava.
  • Tuula T.Matintupa - Lasilintu
    Tykkäsin ja lukenu oon pariin otteeseen! Suosittelen lukemaan tämänkin :)
  • Sofi Oksanen - Stalinen lehmät
    En pitäny kirjasta, mutta Sofi Oksasen kirjotustyylistä pitävien kannattaa lukea kirja.
  • Reija Kaskiaho - Pientä purtavaa
    Oli ihan hyvä. Sain tän luettua sunnuntaina. Ei itelle oikeen iskeny, koska oli bulimiasta kertova kirja. Itseä kiinnostaa enemmän anoreksia-kirjat :)
  • Gudrun Eva Minervudottir - Nukentekijä
    Kirja oli pitkäveteinen, joten jätin kirjan lukemisen kesken. Menetteli ja aion lukee vielä joskus kirjan kokonaan.
  • Marianne Käckö - Tapa minut äiti!
    Kirja teki lähtemättömän vaikutuksen ja ehdottomasti suosittelen tätä anoreksiasta kiinnostuneille lukemaan! Oon lukenu kirjan 4-6 kertaa ja mulla on se omanakin! :D Kirjasta sai paljon kannustusta ja tsemppiä jatkaa laihdutusta!<3
Tässä vielä jokunen sh kirja, joita en muista lukeneeni tai en ole vielä lukenut.
  • Asta Ikonen - Mia ja muutosten kevät
  • Emma Marjakangas - Ei yksin
  • Marya Hornbacher
  • Tuija Kiuru - Viehkeästi poikkeava normaali
  • Sakari Koivunen - Jääprinsessa (tämän kirjan itseasiassa alotin lukemaan, mutta jätin kesken)
  • Sara Saarela - Mun on pakko
Voi olla mahdollista, että joku kirja saatto unohtua. Luen suht paljon enkä kirjota niitä yleensä mihinkään ylös (paitsi tänne ehkä), joten en aina muista mitä oon lukenu ja mitä en. Jos tiedätte lisää kirjoja sh kirjoja niin kertokaa ihmeessä!<3

3 kommenttia:

  1. oon lukenu hornbacherin ja se on paras! maailman thinspaavin kirja :)
    suomalaiset on aika huonoja, mutta ihana meri on toisiks paras lukemani anoreksia kirja<3 :)

    VastaaPoista
  2. Oon lukenu samat kirjat kuin sie paria lukuun ottamatta.

    Tällä hetkellä menossa Sara Saarelan, Mun on pakko. Suosittelen, se on ihan hyvä :) Sitten Julia Bellin Ahmatti- niminen kirja on kanssa hyvä. Niin ja sellainen kuin Euroopan pehmeimmät huulet, muistaakseni se oli myös ihan hyvä. Paitsi Ihana meri on aina parhain.. ♥

    Haleja

    VastaaPoista
  3. Olisin kaivannut vähän laajempia mielipiteitä kirjoista pienen juoniselostuksen kera. Ikäiseltäsi naisenalulta olisi luonnistut toisin kuin alaluokkalaiselta, joka ei osaa kuin sanoa tykkäsikö vai ei.

    VastaaPoista