lauantai 5. tammikuuta 2013

Laihdu läskip*rse!

Auttakaa mua pitämään tämä!
Kello on jo puoli kymmenen. Oon ollu hereillä ehkä tunnin. Katoin telkkarista jotain jonniin joutavaa ruokaohjelmaa. Mua ahistaa. Joka paikka on kipee ja päätä särkee. Mätin taas eilen liikaa puuroa, rasvatonta jogurttia, ruisleipää.. Liikuinkin niin vähän. Tätin kanssa 1h10min lenkki, itekseni vaivanen 30min kävely, kuntopyöräily 20min ja jumppa. Liian vähän varsinkiin syömisiin nähden. Läskiahistaa ja ahistaa muutenkin. Kaikki vaan laihtuu ja menee elämässä eteenpäin mutta mä en. Mä lihon ja pysyn tukevasti paikallani. En halua olla läski muttei mulla oo itsekuria muuhunkaan. Pitäs mennä suihkuun ja alkaa siivoomaan. Oon ihan likanen ja asuntokin on likanen. Mun mieli on tahranen. Tahtoisin veitsen terän viiltävän syvältä ranteistani. Vain pari viiltoa ja tää kaikki ois ohi. Mun ei tarviis enää hengittää onnellisena tai onnettomana. Tahdon vain laihtua ja kuolla pois. Mä en syö tänään vaikka mieli tekis. HUOM. mieli! Ei siis ole nälkä, ei sellaista olekaan. On vain suun nälkä, johon oon taas viime aikoina lapannu liikaa ruokaa. Kuvottaa ja ahdistaa. Mun pitää nyt alkaa vaan tekemään noita siivouksia jne. jotta pääsen lenkille ja jumppaamaan. Illalla oottaakin pyykin pesu. Voisin jämähtää taas tänään tähän surkeaan olooni ja käpertyä päiväksi sängyn pohjalle tuijottamaan liikkuvaa kuvaa ahdistuksen siivittämänä. Maata vain ja odottaa iltaa, jotta pääsee katsomaan kauhukuvia painajaisiinsa. Ihan kuin hereillä ollessa ei saisi painajaista tarpeeksi.

2 kommenttia:

  1. Mikset heittäisi nuo ruuat kokonaan pois kun ahmit niitä niin helposti? Ostaisit tilalle vaikka mehukeittoja ja jukurtteja ja vetelisit niitä, molempia kun saa vetää vaikka koko purkin eikä kaloreita tule paljoa (1l jukurttia 400kcal, 1l mehukeittoa 100kcal). Sitten kun hyvältä tuntuu niin tuot taas takaisin niitä ruokia joita tahdot ja opettelet syömään kohtuudella. En tiedä toimiiko tämä, mutta olen kuullut että joillakin on auttanut tuo ruokien vaihtaminen joksikin aikaa. :) Paastoaminen ei ole hyvä juttu!

    VastaaPoista
  2. Kyyyyl sä pystyt siihen!! :)

    VastaaPoista