maanantai 21. tammikuuta 2013

Annos piristystä kofeiinista


Tsirpula: Kyllä mä voin ottaa joitakin kuvia thinspiration-vihkostani ja laittaa tänne. Mulla on itseasiassa kaks niitä vihkoja :D Mut varotan jo nyt, että oon tosi surkee kaikessa, joten sen näkösiä on myös ne vihkotkin :(
Yritän tänään vaikka saada aikaseks laittaa! :)

Sain eilen illalla luettua sen sh-kirjan loppuun! Luin siis kirjan päivässä :D Tosin se ei ollu kovin paksu, mutta silti. On siitä vähän aikaa, kun oon lukenu päivässä kirjan. Ehkä pari kolme kuukautta!?
Kirja oli siis Reija Kaskiahon, Pientä purtavaa. Kertoo bulimikko tytöstä. Kirja oli vähän pettymys eikä ollu yhtä hyvä, kun aiemmat lukemani sh-kirjat. Menetteli jotenkin.
Kaverikin soitti puol kymmenen aikaan. En vastannu, kun en uskaltanu. En tiiä miks. Toisaalta mua ei kiinnostanu vastata. Haluan olla yksin. Sekin haluaa vaan mun lihovan. Sekin haluaa musta jotain, mun aikaa, haluaa mun syövän ja lihovan. Se ei ymmärrä, kukaan ei ymmärrä. Ne ei tajua ettei ne voi tulla mun tielle tällä kertaa. Mun on tehtävä rajat niille selväks. Viihdyn yksin enkä kaipaa ketään sekottamaan mun päätä. Mä tiedän mitä mä haluan eikä kukaan ihminen oo sen arvonen, että luopusin tavotteistani. Oon kamala ja hirvee sanoessani näin, mutta niin se vaan menee. Ei kukaan muukaan musta välitä, joten miks mun pitäs olla sen "parempi" kuin muutkaan. Ja syvä huokaus perään.

Tänä aamuna herätyskello piris puol seittemän aikaan. Sammutin herätyksen, kävin vessassa ja laitoin radion päälle ja painuin takasin sänkyyn. Sängyssä vaan läskeilin parikymmentä minuuttia heilutellen jäseniäni. Yritys kuluttaa taas kaloreita? Kyllä. Aikani tätä tehtyä nousin ylös, petasin sängyn. Ensin lakanat suoriks, pari kyykkyä samalla ja täkki ja tyynyt täydelliseen asentoon. Niiden päälle heitin pehmeän ja ihanan norsunluun-värisen päiväpeiton, sen päälle vielä kaks värikästä koriste tyynyä ja pehmokissa. Sitten läskikasa kohti vessaa ja aamupesulle. Pidin mahdollisimman kiirettä aamutoimia tehdessä, sillä oli kiire koneelle anailemaan :D Aikaa säästääkseni uhrasin meikkaamisesta aikaa. Vedin naamaani vaan kalkkilaivankapteeni-kerroksen meikkivoidetta ja puuteria. Siinä se. Ei kiinnostakaan laittaa tätä nykystä lihonutta läskipärstää mitenkään ihmeemmin. Haluaisin vaan viiltää partakoneen terällä kolmoisleukani ja pullaposkeni pois.
Aamupesulla ollessa mietin jo mitä seuraavaksi keittiössä teen ja missä järjestyksessä, sillä kuten kliseinen sanonta menee: hyvin suunniteltu on puoliksi tehty.
Keittiössä ensimmäisenä täytin kouluun vesipullon ja laitoin kahvin tippumaan. Tästä päivästä eteenpäin juon kahvia :D Ainakin sillon, kun mieli tekee syödä tms. Kun kahvi oli tippunu, laitoin ison mukillisen kahvia pinkkiin kahvikuppiini ja loput kaadoin termariin. Vedin yhen kofeiinipillerin ja join coca-cola zeroa ja vettä.
Koneella mulla meinas mennä maltti täysin. Netti ei toiminu. Taasko, ajattelin ja meinasin jo alkaa itkemään. Ei oo kovin pitkä aika, kun mun piti keikuttaa kone tietokoneista ymmärtävälle perhetutulle kone laitettavaks, kun sillonkaan ei netti toiminu. Päätin kokeilla kaiken mahdollisen ennenkun turvautuisin tällä kertaa muihin. Vain tekemällä oppii, niin se menee. Selailin kaiken maailman asetusmahdollisuudet ja muut mitkä vois vaikuttaa nettiin. Kokeilin ja kokeilin. Irrotin johdot ja laitoin takas. Ei auttanu. Hermo vaan kiristy. Hörpin välillä kahvia. Inhoon kahvinmakua. Ajattelin vaan, että se on omaks parhaaks ja jatkoin juomista. Vihdoin sitten älysin päivittää asetukset. Meni varmaan puol tuntia, kun kone latas ja latas vaan asetuksia. Samalla värkkäsin tehä työhakemusta. Kun asetukset oli ladannu ja ok, käynnistin koneen uudelleen. Siinäkin kesti, joten käytin aikani fiksusti ja selasin thinspiration-vihkostani. Se muistutti mua tän asian hyvyydestä ja tärkeydestä entisestään.<3

Pitäis matikan tunneille suunnistaa ennen kymmentä. Inhottaa ja ällöttää mennä kouluun tässä läski-inhossani. Vihaan näyttää tältä läskiltä, joka pari vuotta takaperin olin. LÄSKI. IHRAKASA. LEHMÄ. LUTKA.
Kyllä mä selviän, kun tiiän pääseväni lenkille heti tuntien jälkeen! :)
HYVÄÄ MAANANTAIPÄIVÄÄ KAIKILLE!<3

4 kommenttia:

  1. oot niin ihana vaan <3
    pus moi!♥ -ariela

    VastaaPoista
  2. Niinhän se on. Kirjoittelin eilen listaa alkoholin plussista ja miinuksista, jotta sitä ehkä ite sitte muistais, että se miinuslista on paljon pidempi ja siellä on paljon merkittävämpiä asioita :) Kiitos vielä kommentista<3

    VastaaPoista
  3. voisitko tehä postauksen sh kirjoista mitä oot lukenu ja mistä oot/et oo tykänny? :)

    VastaaPoista
  4. Juotko sä sun kahvin mustana vai maidolla? Itse en nimittäin juo kahvia kun pelottaa ne maidosta tulevat kalorit ja mustana se taas on sellasta myrkkyä ettei sitä kestä juoda. :D

    VastaaPoista