lauantai 12. tammikuuta 2013

Verta, kyyneleitä ja hikeä


Viime yönä sain unta, mutta vähän huonomman puoleisesti. Mä heräilin pitkin yötä puol uupuneena puristelemaan ja tunnustelemaan makkaroitani. Näin ihan järkkyjä painajaisia ja heräsin hiestä märkänä yhdessä vaiheessa. Mä näin unta, että mut pakotettiin syömään. Ihan hirveen ahistava uni! Onneks se oli vaan unta! Nousin myös useeseen otteeseen käymään vessassa. Yhellä kertaa hoipertelin niin, että meinasin pyörtyä vessaan päästyäni. Päässä jyskytti iha kunnolla :D Piti ottaa seinästä tukee. Taisin nousta liian nopeesti sängystä ylös. Sen siitä saa, kun illalla kittaa liikaa vettä. Mulla oli yöllä kaks täkkiä, villapaita, huppari ja toppi päällä ja silti olin jäässä vaikkakin sillon sen kunnon ahistavan painajaisen jälkeen hiestä märkä, mut muuten hytisin kylmästä. :)

Aamulla oli vähän työn takana päästä sängystä ylös. Jäsenet ja pää oli lyijynraskaat ja ois tehny toisaalta mieli vielä jäädä nukkumaan, mut jos oisin jääny en ois saanu itteeni ylös ollenkaan.
Lähin lenkille pakkaseen :s Heitin 1h50min kävely/hölkkä lenkin. Alussa lenkkiä ennenkun aloin hölkkäämään musta tuntu, et matelen kun mikäkin pömppömaha vaikka se mä oonkin. Heti kun olin hölkänny osan lenkistä yhteen putkeen niin heti suju kävelykin paremmin. Tuli tosi tehokas ja energinen ja hyvä fiilis! :D Kotona mä pistin jumpaks ja tein 100 x-hyppyä. Niiden jälkeen imuroin ja pyyhin pölyt.
Mua ahistaa nää menkat, jotka ei ota loppuakseen. Tekis mieli viiltää ranteet auki ja vuodattaa kaikki veri ulos ettei sitä riittäs enää menkkoihin.. :( Mä todella toivon etten enää jatkossa joudu kärsimään näistä vaivoista!! Läskiolo ja halu liikkua enemmän!

Huominenkin ahdistaa. Tänään on viimeinen päivä 19-vuotiaana. Mieli tekis ryypätä, en tiiä miks :(( Huomenna kello 15.06 täytän virallisesti 20-vuotta. Liikaa, liian vähän. Vanha. Mihin nuoruuteni hävis? Tervetuloa taukki aikuisuus.

Nyt oottelen, et kello tulee 12.10. Kaverin kanssa lähetään käymään kaupungilla. Mun pitää ostaa fun lightia ja hiustenpesuainetta. Muuta en osta etenkään mitään hiton ruokaa!! Parempi olla ilman. Nautin tästä tyhjästä olosta :) Tänään pistän vaan vettä, fun lightia ja energiajuoman suustani alas. Tossa energiajuomassa, jonka nyt join oli 9 kaloria koko tölkissä (250ml). Yks kofeiinipilleri tosin tuli otettua puhtia päivään antamaan :))

Muistakaa keijukaiset pukee lämpimästi ulos päälle. Ainakin täällä on ihan sairaan kylmä! Pitäkää tsemppi päällä koko päivän. Ootte mielessä kaikki<3

3 kommenttia:

  1. Sä se jaksat aina liikkua hurjasti ja tuntuu et muutenkin oot aina tosi ahkerana ja saat kauheesti kaikkee aikaan :)

    Ja vaikka tuntuu, et synttärit ei oo sulle oikein kiva juttu, niin haluun silti toivottaa sulle hirmuisesti onnea! <3

    VastaaPoista
  2. Miks kaikilla on nyt menkat XDDD haha mitä hittoo! Hyvää synttäriä näin etukäteen jo pieni ❤❤

    VastaaPoista