sunnuntai 20. tammikuuta 2013

Oma asenne ratkaisee!




Sydän jyskyttää tuhatta ja sataa. Latailin just äsken thinspo-kuvia, ja jostain sivustosta iski koneelle virus. Onneks mulla on virustentorjunta-ohjelma tai ainakaan kone ei vielä seonnu täydellisesti. Mä olin kyllä seota.

Eilinenkin meni 4-viljan puuron, rasvattoman jogurtin, ruisleivän ja hedelmäpilttien ahmimiseks. Osan onnistuin oksentamaan pois. Läskiläskiläskiläski! Nyt oon laittanu ruisleivän, rasvattoman jogurtin ja hedelmäpiltit kiellettyjen listalle pysyvästi! Niiden ahmimisten aika on ohi! Kalorien ehdoton yläraja on 800 kaloria päivässä. Mä syön vaikka päivittäin omenan tai kymmenen porkkanaa, mutta en ahmi tuhansien kalorien edestä leipää ja muuta paskaa! Jos en nyt lopeta niin milloin sitten?

Keikun ja heilun keltasen jumppapalloni päällä isolla ahterillani. Yritän pitää liikettä yllä, sillä paikoillaan olo ei tee hyvää. Aamulla suunnistin ulos lenkille. Hölkkäsin ja kävelin 1h50min. Suurimman osan hölkkäsin tällä kertaa. Olisin halunnu juosta ikuisesti! Vanha nilkka-vaiva alko vähän härkkimään, mutta en välittäny siitä vaan pistin läskin palamaan! Rappukäytävässä huomasin, että multa puuttuu neljä minuuttia vielä 1h50 minuutista, joten tulin sisälle ja juoksin paikallani sen neljä minuuttia!
Pieni hikipinnassa aloin polkemaan 10 minuuttia kuntopyörää rivakkaan tahtiin niin, että tuli hiki. Syke nous yli 140 välillä, jos on uskominen kuntopyörän sykemittaria.
Heti perään tein 100 x-hyppyä ja jumppasin.

Mulla on lievästi sanottuna iho kananlihalla. On vähän kylmä. En suostu pukemaan päälleni enempää päälle, ihan vaan siks että haluan kuluttaa kaloreita tässä kylmästä fiilistellen. On opittava pitämään niistäkin asioista, jotka ei oo niin kivoja, jos jotain hyvää haluaa saada aikaan. Kylmä ja nälkä on väistämättömiä pikku pahoja, joita laihuuteen pyrkiminen saa aikaan. Kyllä niihin tottuu nopeemmin kuin huomaakaan. Pitää ajatella mitä kaikkee muutamaa pikku asiaa kestämällä saavuttaa! :) Mulle laihuus on ainakin kaiken tän arvosta, sano kuka tahansa, mitä tahansa! :)
Oon juonu yhteensä noin litran vettä ja fun lightia. Aamulla otin yhen kofeiinitabletin ennen ulos lähtöö. Tää fiilis on paras ja maailman ihanin! Kylmä, maha tyhjä! :)
Näistä ihanuuksista huolimatta mulla on läskiolo eikä ihme! Mä oon lihonu niin läskiks etten enää tunnista itteeni peilistä. Mä oon varma, että painan ainakin 70 kiloo, kun ottaa huomioon noin mun tän hetkiset mitatkin. Oon läski. Syöppö. Ihrakasa. Sotanorsu. Kaikkea sitä mitä en halua olla. Mun käsissä on muutos ja voima muuttaa tän hetkinen olemus! Mä haluan muutosta painooni, haluan pukee päälleni vaatteita, jotka näyttää hyvältä mun päällä, mä tahdon voida mennä uimaan ilman että mun tarvii hävetä läskejäni, mä tahdon olla laiha! Mä ihailen teitä kaikkia, joilla on itsekuri joka ei petä pienen vastoinkäymisen kohdalla vaan on luja kuin kallio!<3
Nyt radion soidessa taustalla ikäänkun toimiessa elämäni taustamusiikkina, alan lukemaan teidän viimesimpiä kuulumisia! Tsemppi halit kaikille! Muista uskoa itseesi joka päivä!! :)

1 kommentti: