torstai 10. tammikuuta 2013

Läskien puristelua

Niin läskiolo kuin vain voi olla. Tunnen itseni ylilihoneeks porsaaks.
Ravaan vähän väliä peilin edessä ja puristelen mahdollisimman paljon läskejäni
toivoen, että ne olisivat kutistuneet mystisesti päivän
aikana. Ei ole, ei. Päinvastoin ehkä jopa lisääntyneet.
Häpeän ja inhoan itseäni.
Aamulla menin tekemään ruotsin kokeen. Se meni ihan törkeen huonosti. Mitäpä en
valmistautunu siihen.
Historian kokeesta sain 8+. Saa nähä mitä opettaja antaa arvosanaks todistukseen.
Ennen sain kiitettäviä vaan enpä enää, mutta ei haittaa kunhan selviän lukion jotenkin
läpi ja saan lakin! Mulle tärkeintä on laihtua ja muuttaa tänä keväänä pois nykyiseltä paikkakunnaltani.
Siksi etten oo ansainnu syödä, mä paastoan tämän päivän. Coca-cola zero ja fun light linjalla mennään.
Palelen aina juotuani. Muuten en niinkään, koska onhan mulla kunnon suoja läskirasva-kerros!

Mä sain lenkillä jonkun ihme päähän piston vaihtaa huonekalujen järjestystä heti, kun olin tullu 1h50min kävely/hölkkä lenkiltä, jumpannu ja tehny 100 x-hyppyä. Pari tuntia vaihtelin järjestystä ja päädyin loppujen lopuks vaihtamaan kaiken takaisin entisille paikoilleen. Hieman tuntu turhauttavalle, tulipa kuitenkin kaloreita poltettua painaviakin huonekaluja roudaillessa ympäri asuntoo monta kertaa. Samalla imuroin ja pyyhin pölyt. Onpahan ainakin tullu jotain tänäkin päivänä tehtyä.. ehkä??

4 kommenttia:

  1. mäkään en saa kiitettäviä enää Mut ihansama koska keväällä valkolakin saaminen on ainoa tavoite koulun suhteen mulla! laihtuminen on tärkeempää! :)
    voi peppiina, muakin läskiahistaa, tiedän ton tunteen :< ...tsemppiä<33

    VastaaPoista
  2. Ihana kuulla<3

    Mut joo no en mä halua yhen ihmisen takia kaikilta anonyymeiltä kommentoimista estää! Mulla on kuitenki yli 40 niitä, jotka lukee mun blogia anonyymisti ja niiden kommentit ilahduttaa mua ihan yhtä paljon ku muidenki(:

    Sellasia ilkeitä anonyymikommentteja, joissa mua vaan haukutaan, ni saan tosi harvoin, eikä ne mua ees haittaa, ku en mä niistä välitä(: Musta kertoo enemmän siitä haukkujasta ku musta, jos täytyy anonyymisti netissä haukkuu :D

    Toi on sit ihan oma kategoriansa et jos joku tulee tahallaan vaan mun anonyymisti kirjottamaan blogiin paljastamaan mun nimen :D Mut ehkä se ei oo niin kovin yleistä, et sen takii kannattais kaikkien anonyymien kommentointi estää!

    VastaaPoista
  3. anna mulle tota sun energiaas, jooko :D

    VastaaPoista
  4. Sä oot varmaan ihan äkyttömän laiha syöt niin vähän ja liikut älyttömästi ;oo voimia❤❤

    VastaaPoista