tiistai 8. tammikuuta 2013

Olet VIRALLISESTI LÄSKI LÄSKI LÄSKI LÄSKI LÄSKI!! OLETKO NYT TYYTYVÄINEN, ***** IHRATANKKERI!!

Tapa ittes! Tapan. Haluan kuolla. Mä vihaan itteeni. Mä en kestä tätä oloa. Mä aavistelin jo eilen että NE on tulossa. NE joita oon pelänny kuolakseni viimesten kolmen vuoden aikana. Vihaan ruokaa! Vihaan itteeni ja itsekurittomuuttani. Sain ansaitsemani rangaistuksen. Mulla alko eilen menkat eikä mulla oo ollu niitä KUNNOLLA MONEEN moneen vuoteen! Nyt ne tuli ja kunnolla. Vatsaan koskee ja ei mulla oo ees kunnon siteitä enkä aio ostaakaan. Huomenna en mee kouluun. Söin eilen puuroo, jogurttia, ruisleipää, punajuurta ja hedelmäpilttejä LIIKAA. Aivan liikaa. Söin tänään niitä LIIKAA. Ihan liikaa. Pelkästä ahistuksesta, paniikista, pelosta, itsekurittomuudesta, typeryydestä, ahneudesta, läskiydestä, pelkistä TEKOSYISTÄ! Oon lyöty. Rikki. En kykene tekemään mitään. En ajattelemaan enkä varsinkaan itkemään.
Onko teillä jakaa "vertaiskokemuksia"? Kaipaan kipeesti vertaistukee. Onko joku ollu samassa tilanteessa. Kiroon itseni alimpaan h*lvettiin.
Oon niin luuseri kun ihminen ikänä voi olla. Äiti oli oikeessa, ei musta mihinkään oo!

5 kommenttia:

  1. Menkat on ärsyttävät, mutta ei se sitä sano, että olisi läski. Mulla on aina menkkojen aikaan kauhean epävarma olo, että mitä jos ne tuliskin housujen läpi ja näkyis. :D

    VastaaPoista
  2. En ole ainakaan vielä ollut samassa tilanteessa, mutta pakko sanoa, että näen jotenkin niin paljon samaa meissä syömisten suhteen --> liikaa turvaruokia :/ tästä pitäisi päästä eroon..

    VastaaPoista
  3. voi sua :( kamlaa lukea tätä ja tietää sun kärsimys. enkä pysty auttaa :/
    haleja♥

    VastaaPoista
  4. Tiedän niin tuon tunteen, mutta ei menkat oo mikään läskeyden mittari, vaan normaaleista normaalein juttu!

    Voimia <3

    VastaaPoista
  5. Mulla oli syksyllä sama, mut vaan puolen vuoden tauolla. Olihan se helvetin järkkyä tajuta miten lihava on taas (menkathan tulee kun rasvatasapaino yms. on kunnossa).
    Kaveri yritti lohduttaa ajstuksella että pitäis olla ilonen että keho voi vielä toimii kunnolla jos siihen antaa vaan mahdollisuuden.. Mut ei kyllä oikein auttanu.
    Ehkä sä tosta nyt saisit sit uutta potkua ja tsemppiä...

    VastaaPoista