maanantai 24. syyskuuta 2012

12.23

Tein toisen lenkin. Sato edelleen vettä taivaan täydeltä. Kengät litimärkinä, tällä kertaa sateenvarjon kanssa tallasin 1h5min. Kyllä tästä vielä hyvä tulee. Nyt on kamala väsyny olo. Katon elokuvan ennen töihin menoa. En löydä mistään mun läskien piilotuspaitaa. Kätkin sen jonnekin ja nyt en löydä sitä. Mä saan aina ihan ihme siivous tms. kohtauksia ja sitten kun jotain tavaraa/vaatetta kaipaisin en löydä sitä mistään, kun oon kätkeny sen jonnekin, josta en löydä sitä saati edes muistanu laitteneeni. Tätä on jatkunut jo toista vuotta. Muisti on kyllä aika hyvä :p

3 kommenttia:

  1. Kiitos. ♥
    Jäin itekin lueskelemaan!

    Tsemppiä sullekin. (:

    VastaaPoista
  2. Thanks! (:

    Ja toivon mukaan.
    Täytyy silti koittaa ees kävelemään jaksaa mennä, muttei näiden kaheksantuntisten koulupäivien jälkeen vaan saa aikaseks, (/vaan jaksa), mut kyllä mä jonaki päivänä sit, pakko. (:

    VastaaPoista
  3. Sulle on mun blogissa palkinto, käy kurkkaamassa! :) <3

    VastaaPoista