tiistai 18. syyskuuta 2012

Tiistai ja ahdistus


Eilen mä mokasin illalla ja söin. Mä oksensin suurimman osan pois, mutta silti ahdistaa. Mä vihaan sitä tunnetta, kun vatsassa on ruokaa. Musta tuntu, että tulen hulluks, kun olin syöny. Tämä syöminenkin oli sen ansiota, et olin nukkunu huonosti edellisen yön.. väsyneenä piti mennä taas säheltämään. Mun ei edes tehny mieli syödä, mutta söin silti. Typerää, typerää ja typerää! Aivan idioottimaista. Mun silmänaluset on ihan tummat jo pari päivää. Mä vaan paisun. Tänään mä en syö mitään. Vihaan ruokaa! Toivoisin ettei sitä olis keksittykään!

Eilen ajoin kuntopyörällä 25 minuuttia, kävelin ja juoksin kaks tuntia. Tein toisen lenkin kaupungissa ja toisen lenkin porukoilla, jonne poljin pyörällä. Matkaa yli 16 kilometriä ja aikaa meni suuntaansa yli tuntia eli yhteensä pyöräilyä tuli 2h20min. Sit lisäks vielä jumppa ja imurointi.

Aamulla herätessä siivosin ja vaihdoin petivaatteet. Sit mä vein autoni porukoille. Ne myy sen, koska mä en halua pitää sitä. Kävelin takas kotiin. Lenkkeilyä kerty 2h5min. Kotona vielä jumppasin. Oon ihan sairaan väsyny ja jokainen läskieni alla sijaitseva lihas on kipeä. Toivon, että eiliset liikunnat vähän kompensois niitä kaloreita, jotka söin.. toiveajattelua.

Mun mielialat vaihtelee ja heittelee. Saatan hermostua sekunnin murto-osassa. Mä unohtelen asioita enkä jaksa keskittyä. Tämäkin johtuu varmasti vain väsymyksestä, ei siitä että olisin laiha. Mä tahdon laihtua enemmän kuin mitään muuta! Mä tahdon olla laiha. Musta tulee laiha hinnalla millä hyvänsä! Mä en aio luovuttaa nyt, huomenna enkä millonkaan. Musta tulee vielä vahva..

Varasin kampaajan huomiseks. Puoli kaksi koittaa se aika, kun takapuoleen asti olevat hiukseni lyhenevät :( Päätin etten tanssi vanhoja, joten ei tarvii enää pitää pitkiä hiuksia vaikka rakastan niitä. Vähän lyhyempiä on helpompi hoitaa ja haluan vähän vaihtelua. En tosin aio todellakaan vetää mitään poikatukkaa!!

1 kommentti:

  1. Löysin just sun blogin ja rakastuin! Jään varmasti seuraamaan jatkossakin, tsemppiä laihdutukseen! :)

    VastaaPoista