lauantai 29. syyskuuta 2012

Usko tai älä

Mua ahisti ja pelotti ihan sairaan paljon tulla tänne tänään ja lukee kommentit.. Mieli on ollu tosi maassa, mut..
Tervetuloa uudet lukijat ja kiitos kommenteista teille, jotka ette epäilleet mun valehdelleen. Teidän kommentit oli pelastus mun päivään. En meinaan viime yönä saanu kunnolla unta sen takia, kun mietin anonyymin kommenttia. Mun typerään tajuntaan ei millään mahdu miksi ihmeessä mä tekisin blogin ja alkasin sepittämään jotain mikä ei ole totta. Mä oon ollu tosi ahdistunu ja surullinen. Lähin aamulla pitkälle lenkille purkamaan pahaa oloa, mut eipä se mitään auttanu. Mä mietin lenkilläkin pitäskö mun selitellä, puolustella, suuttua vai mitä siitä anonyymin "syytöksestä", et koko mun blogin postaukset on valhetta. Tulin kotona siihen tulokseen ettei mun tarvitse puolustautua, sillä jos joku ei usko mun kirjottavan omasta elämästäni ja siitä mikä on totta niin ei mun mielestä tarvii lukea. Tää kuulosti tosi vihamieliseltä.. mut en oikein tiiä mitä muuta mä sanosin. Haluaisin vaan unohtaa koko kommentin mutten saa sitä mielestäni. :(

Joka tapauksessa mä yritän olla välittämättä kommentista vaikken unohdakaan sitä. Tiedoks vielä, jos jäi epäselväks et mä en valehtele täällä mitään. Tää on varmaan maailman ainoa paikka, jossa mun ei tarvii valehdella oonko syöny vai en. Kerron tänne sen mikä on totta!

Tein tosiaankin aamulla vähän pidemmän lenkin vaikka herätessä jo heikotti. Kävelin 4h25min. Kotona vielä jumppasin ja siivosin. Mun korvaan tuo määrä on liian vähän.. Mä en tiiä miks, siltä se vaan tuntuu.
Lenkillä musta tuntu yhessä vaiheessa etten jaksa enää askeltakaan ja oli heikottava olo. Maistuu edelleen raudanmaku suussa. Jalatkin on ihan jumissa.. Kyllä ne siitä vetristyy päivän mittaan.

Ps. tunnisteista näkyy oonko syöny vai en. En halua enkä uskalla, negatiivisten kommenttien, pelossa laittaa tähän tietoa syömisistäni tai syömättä jättämisestäni. :(

1 kommentti:

  1. En myöskään tajua anonyymin kommentteja valehtelustasi. Miksi kukaan tekisi blogin, jossa valehtelee olevansa syömättä ja lenkkeilevänsä? Ei voi käsittää.

    Älä välitä, vaikka se saattaa tuon jälkeen ollakin vaikeaa. Jos anonyymi kommentit ahdistavat, niin muokkaa kommentoinnin asetukset sellaisiksi, että vain bloggerin käyttäjät voivat kommentoida. Itselläni on juuri niin, anonyymien trollauksen pelossa.Blogin pitäisi olla paikka, jonne voi kirjoittaa juuri niinkuin asiat oikeasti ovat!

    Sun pitäisi syödä paljon enemmän tuolla liikuntamäärällä, vaikka edes hedelmiä, vihanneksia ja vähäkalorisia ruokia, jos normaali ruoka ahdistaa liikaa. Sun elimistö ei kestä loputtomiin syömättä. Pidäthän itsestäsi huolta, jooko? <3 :) Iso voimahali ja hyvää viikonloppua!

    ~Lasitähti

    VastaaPoista