tiistai 18. syyskuuta 2012

Lisää liikuntaa läskille


Nukuin päiväunet viltin ja paksun peiton alla. Palelin. Heräsin ja istuin koneella jonkin aikaa. Ahdisti niin että oli lähettävä kuluttamaan kaloreita. Kävin pyöräilemässä 45 minuuttia. Mä tahdon näistä läskeistä eroon! Mä teen kaiken mitä se vaatiikin. Miksi syödä, jos ei halua. Miksi ylipäätään pitäisi tunkea kehoonsa kaloreita, jotka paisuttavat. Vielä tulee päivä, kun itsekurini on täydellinen. Mä pääsen siihen vielä!

Mä vihaan itseäni niin paljon. Mun tekis mieli pukee lenkkivaatteet päälle ja kävellä niin kauan, että olin enää pelkkää luuta ja nahkaa. Mä vihaan jokaista ihramakkaraa itsessäni. Jokaista paksua lihasta. Haluan olla vain luuta ja nahkaa. Mä haluan tuntea tyhjyyden tunteen vatsassa, tuntea sen kuinka kehoni pienenee pienemistään, sen miten luut tuntuvat selvästi, nähdä kaikki luuni. Tahdon vajota syvälle omiin maailmoihin. Tahdon laihtua ja kadota tästä maailmasta.

Mä en syöny tänään mitään. Mä haluan olla laiha. En halua olla läski enää. Niin vihaan näitä läskejäni..

Nyt katson telkkarista Dieetit vaihtoon-sarjaa. Siinä se supersuper-laiha 38 kiloinen nainen on niin kaunis ja laiha, että kuolen tähän läskiahdistuksen määrään. Mä haluan olla yhtä laiha! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti