lauantai 22. syyskuuta 2012

Lauantai

Järjetön läskiahdistus! Söin eilen enkä oksentanu. Ei ollu edes nälkä. Stressas ja ahdisti työt ja kaikki.. sitä samaa edelleen. Liian vähän liikuntaa. Tänäänkin vain 30 minuuttia kuntopyörää. Valvomista, väsymystä.. Syön vaikkei ole nälkä. Olen typerä. Syön, koska en tiedä mitä muutakaan tekisin. Olen liian väsynyt lenkille, olen liian väsynyt syömään, olen liian väsynyt edes nukkumaan niin hullulta kuin se kuulostaakin. Olen läski eikä se parane syömällä. Oon ihan turvoksissa. Nesteitä on kertyny kamalasti kroppaan. Huomenna töihin. Naama kukkii. Mä vaan paisun. Hävettää. Kuvottaa. Tahdon kuolla. Tahdon laihtua. Tahdon olla laiha! En tahdo olla läski. Olen kuvottava ihrapaskaläskinaamapullasorsa!

2 kommenttia:

  1. Samat fiilikset täälläkin, jaksamista! :)

    VastaaPoista
  2. Voi että, haluisin vaan halata sua... :( ♥ Koita syödä edes jonkin verran päivässä, jotta olo ei olisi noin masentunut ja ettei elämä olisi vain paastoa ja sen jälkeen ahmimista. Oikeasti aliravitsemus aiheuttaa tuota pahaa oloa ja väsymystä, vaikka toki ne voi johtua muistakin asioista. Kyllä sä varmaan tiiät joten ei siitä sen enempää :) Mutta muista että ihmisen pitää syödä edes jonkin verran pysyäkseen hengissä, sille ei vaan voi mitään!

    Tsemppiä tosi paljon!!

    VastaaPoista