sunnuntai 16. syyskuuta 2012

Will be thin

Päivä purkissa kuta kuinkin. Käytiin shoppailemassa tädin, serkkujen ja mummon kanssa. Tili on kohta taas tyhjä :( Mua ahdisti koko reissun ajan, kun vähän väliä täti ja mummo kyseli miksen mä osta syömistä, onko mulla kotona ruokaa, enkö tosiaan halua mitään ruokaa, kai mä syön. Mitä se niille kuuluu! Ärgh! Itkettää ja läskiahdistaa vaan enemmän kun musta tuntuu, että ne vaan kiusaa mua.. näkeehän ulospäin että oon sotanorsutankkeri-ihrakasaläskipaska! Mun ei pitäs juoda eikä syödä mitään. Vesikin pitäs kieltää. Mä vihaan ruokaa. Mä tahdon vajota omiin maailmoihini, pois tästä paskasta. Kun pääsin kotiin vaihdoin vaatteet ja lähdin samantien lenkille. Kävelin 1h45min. Lenkin jälkeen jumppasin ja pyöräilin 20 minuuttia kuntopyörällä niin kovasti että jalkoja polttelee edelleen.

Mua pyörryttää ja huippaa yhtenään. Ylös noustessa tuntuu siltä, että pyörryn kun huippaa niin pahasti. Päässä kohisee ja silmissä pyörii. Rakastan sitä fiilistä vaikka samalla pelottaa. Mä paastosin tämänkin päivän. Kohta meen nukkumaan ja huomenna yritän päästä aikasemmin ylös kun tänä aamuna. Toivon että yöllä saisin nukuttua.. nytkin väsyttää ihan kamalasti..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti