keskiviikko 26. syyskuuta 2012

Kalorit palamaan!


Klo 16.30 Läski läski läski läski, se minä olen! Poljin vielä iltapäivällä 45 minuuttia kuntopyörällä. Maha alko aamupäivän jälkeen murisemaan, mutta se meni kuntopyörää ajamalla ja vettä juomalla pois. Mä lähen kohta käymään vielä lenkillä. Kulutan kaloreita ja näitä ihroja, jotka ahdistaa enemmän kun laki sallii. Mä niin laitan kroppani rääkkiin mikä tekee sille erittäin hyvää. Jokainen kulutettu kalori on aina eteenpäin. Luovuttamaan mut saa - ei mikään!

Ajatukset harhailee, väsyttää niin et silmät haluais vaan painua kiinni, mut mä lähen lenkille! Pahottelen sekavia tekstejäni. Ne on kun pieniä sekavia ajatuksia joita en osaa koota järkeviks lauseiksi. Välillä musta tuntuu et oon melkein kun kännissä. Ei välillä päätä eikä häntää - saati ne ikuiset kirjoitusvirheet. :D

..Niin ja nyt sinne lenkille vaikka ahdistaa ihan liikaa lähtee ihmisten ilmoille. Kaikki näkee mun ruman pullasorsa naaman ja läskin kropan. Niitä muuttamaan nyt ---->

Klo  19.10 Läskiposket, paksut reidet, läski takamus, iso ihramaha, jenkkakahvat, selkäläskit, paksut käsivarret.. Niitä peilistä katoessa saa vaan lisä motivaatiota juosta kahta kovempaa!
Mua ahdisti tosi paljon lähtee ulos ihmisten ilmoille, mutta mä lähdin käymään lenkillä. Menin pyörällä pururadalle vähän syrjempään kaupungista. Mä juoksin ja osan ajasta kävelin. Aikaa lenkkeilyyn meni 1h25min. Aluks jalat oli ihan jumissa ja tuntu ettei juoksu kulje, mutta pikku hiljaa jalat vetristy ja juoksukin kulki paremmin. Mua ällötti kun tunsin miten läskit hyppi ja pomppi juostessa. Tissit, maha, takapuoli.. läskiä läskiä läskiä ja vielä kerran 100%:sta läskiä!! Mä niin rakastan sitä fiilistä, kun juoksen ja tunnen miten tie taittuu askel askeleelta jalkojen alla. Siitä saa voimaa. Se kuluttaa läskejä ja polttaa kaloreita.
Ainiin ja tänään mä en syöny mitään. Join vaan vettä. :)

Kun pääsin kotiin mä aloin polkemaan kuntopyörällä. Poljin vaivaset 30 minuuttia. Aion kattoo puolelta vielä Miehen puolikkaat ja polkee toiset 30 minuuttia kuntopyörällä. Ennen kymmentä nukkumaan ja aamulla taas uuteen taistoon läskiä vastaan! :)

Ei ole mitään syytä miks me ei onnistuttas!! <3

2 kommenttia:

  1. En ymmärrä, miten jaksat liikkua noin paljon noin olemattomilla syömisillä. Muista jooko levätäkin välillä! <3

    VastaaPoista
  2. Tiedän kyllä miltä susta tuntuu, mutta kumpa pystyisit olemaan itsellesi hieman armeliaampi. Tää nyt kuulostaa kukkahattutäteilyltä, mutta toivon todella että pääsisit tuosta vihasta irti.
    Eikä vaa'alla ole pakko käydä.

    Tsemppihali :D

    VastaaPoista