perjantai 21. syyskuuta 2012

Jos mua ei ois, kaikki olis paremmin

Tänään lenkkeilyä liian vähän. Jumppa ja siivous. Ei riittävää. En oo syöny mitään päiviin. Juonu vaan vettä, coca-cola zeroa, teetä ja kaakaota rasvattoman maidon kanssa.. niin ja vetäny jäätymiseen asti jääpaloja. Lihon. Lihon. Lihon. Olen läskikuvottavapaska. Inhoan jokaista läskimakkaraa itsessäni. Mua väsyttää ja oon ihan pihalla. En jaksa mitään. En tiedä mitä tekisin. Tahtoisin vaan lentää pois, mut oon liian lihava siihen. Läskiahdistaa. Toisaalta kroppa näyttää asteen pienemmältä, mutta kuvittelen. Ei se voi olla pienentyny. Ei tällaisella läskillä ole itsekuria.

En tiedä mitä kirjottasin.. oon ihan pihalla ja mua ahdistaa liikaa..

1 kommentti:

  1. Kulta pieni, ihan varmasti sä olet laihtunut kun et kerran ole syönyt mitään! Hei oikeasti, et sä voi lihoa tollasella ruokavaliolla! Pidä ittestäs huolta jookos<3 olet tärkeä ja en halua että sulle tapahtuu mitään :(

    VastaaPoista