keskiviikko 19. syyskuuta 2012

Burana ja aamuläskiahdistus


Sain yhden aikaan yöllä vasta unta. Läskiahdisti niin kovasti. Viilsin neljä uutta viiltoa ranteeseeni. Helpotti hetkeks. Aamulla heräsin järkyttävään ärsytykseen. Hiukset oli edessä, ärsytti nousta uuteen aamuun, meikata moneen päivään ja tietää että tänään pitää lähteä käymään koululla. Vituttaa, ahdistaa, itkettää..
Mua läskiahdistaa aivan järjettömän paljon. Palelen, vaatteet kiristää, peilistä näkyy läskiä, naama on turvoksissa, väsyttää. Mä en olis jaksanu edes nousta sängystä ylös, näin kamalia unia, mikään ei tänään suju. Otin yhden buranan päänsärkyyn. Mun tekis mieli viiltää kurkkuni auki, hirttää itseni, hypätä ikkunasta, juosta näistä läskeistäni niin kauas kuin vaan pääsen.

Turha-tyhmä-postaus. Pahoittelen.

2 kommenttia:

  1. Ei ollut yhtään turha postaus, minä ainakin tykkään lukea tekstejä, jotka kertovat ihan vaan tavallisesta arjesta ja päivän fiiliksestä. Kurjaa, että ahdistus vaikuttaa uneesi! :( Tsemppiä! :)

    VastaaPoista
  2. Koita jaksaa pikkuinen<33 ja et kirjoita turhatyhmäpostauksia, vaan oikeestaan sun blogi on yks mun lemppareista ja odotan aina et sä postaat jotain ja saan aina hirveesti motivaatioo ku luen sun blogia. Sulla on niin hyvä itsekuri. Pelkään vaan että laihdutat ittes kuoliaaksi...:( älä tee niin. Olet tärkeä!<3

    Tulipas sekava kommentti...

    VastaaPoista