tiistai 4. syyskuuta 2012

Lukijat





Nukkuminen autto vähän. Ystävä soitti. Se tarvis henkistä tukea. Oon miettiny tarkkaan miten neuvosin sitä sen elämäntilanteessa tai olisin tukena. Tuntuu etten osaa olla vaikka kuinka yritän. Mä en oo koskaan tajunnu miks multa kaikki tulee kysymään apua ja avautuu mulle vaikka oon lapsesta lähtien kuullu, et oon perheen musta lammas, paha ihminen jne. Mä en vaan käsitä. Otan muiden ongelmat omiks ongelmiks. En senkään takia saanu viime yönä oikein unta. Edes jonkun täytyy pelastua.

Sain äsken maksettua laskut. Kelan tuet oli tullu. Mulla on nyt vähän rahaa vaikka laitoin säästöön jonkun verran. Mun pitäs alkaa tekemään jotain järkevää mutten saa aikaseks. Väsyttää ja on ihan kooma-olo. Ehkä meen vaan takas nukkumaan tai luen Ihana meri-kirjaa.

Psst. Mihin kaikki lukijatkin häviää? Onko mun tekstit oikeesti niin angstisia ja huonoja ettei kukaan enää kohta lue mun blogia. Älkää nyt kaikki hävitkö <3

1 kommentti:

  1. minä en ainakaan häviä täältä, ei ole huonoja tekstejä minun mielestä ainakaan. paljon voimia sinulle !

    VastaaPoista