tiistai 4. syyskuuta 2012

Läski, laiska, typerä..

Kiitos kovasti Kuura kommentistasi!

Koko päivän ollu ihan outo olo.. tai lähinnä iltapäivästä lähtien. Ehkä johtuu väsymyksestä.. viime yönä ei tullu oikein nukuttua kunnolla. Mä oon typerä läskipaska ja aion lähtee kohta kauppaan. Ostan ruokaa, syön. Kuulostaa ja ällöttää edes kirjottaa tuota. Ajatus syömisestä kuvottaa. Nyt jo kaduttaa. Mä en vaan tiedä mitä tekisin tälle ololle. Syöminen ei ole ratkaisu, se ei helpota. Se pahentaa asioita ja lihottaa.

Mä kävin tänään pyöräilemässä 1h35min, siivosin ja jumppasin. Liian vähän liikuntaa. Miks mun pitää olla näin tyhmä sotanorsu!? Mä ostan vaan turvaruokia ja syön niitä tänään. Huomenna meen kouluun, lenkille ja nukun kunnolla ens yönä. Vituttaa olla läskip*ska. Ei pitäis löysäillä tai en laihdu!

Onneks tänään tulee Dieetit vaihtoon ysiltä <3 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti