maanantai 24. syyskuuta 2012

Vahvuus valloilleen


Menin nukkumaan eilen vähän jälkeen kymmenen. Oli työn takana, että sain itseni sammuttamaan telkkarin ja sulkevani silmäni vaikka olinkin väsynyt. Olen edelleen väsynyt. Silmiä kirvelee. Päätä särkee. Mä en eilen syöny mitään.


Tänään mä meen töihin viiteen. Sitä ennen käyn lenkillä, jumppaan ja kokoan itseäni töihin lähtöö varten. Ahdistaa, mutta mä en anna sen lannistaa. Mä tajusin eilen, että kymmenen kilon laihdutukseen tarvitaan 70 000 kalorin kulutus/vaje. Ei muutakuin kuluttamaan kaloreita. Kroppa ei oo enää niin turvoksissa kun eilen, mutta silti ei mulla ole mitään päälle laitettavaa. Oon kuvottava paska! Mun naama kukkii (kiitos siitä et menin viime viikolla puristelemaan mustapäitä).

Tsemppiä kaikille uusillekin lukijoille. Me pystytään siihen! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti