perjantai 28. syyskuuta 2012

Perjantai


Klo 6.10

Oon ilonen, sillä sain kirjotuskilpailuun kirjotettua tarinan valmiiks. Nyt vaan vielä luen sen kertaalleen läpi ja lähetän kilpailuun. Kukapa ois uskonu et saan mitään valmiiks. :D Kohta lenkille polttamaan kaloreita. Läski liikkumaan! :)

Klo 9.10

Tein reippaan 1h55min juoksu/kävely lenkin. Alussa tuntu ettei juostessa jaksa juosta, juostuani jonkun aikaa juoksu alko tuntua kevyemmältä ja helpommalta. Läskitkään ei tuntunu enää pomppivan niin paljoo. Oli virkistävää ja ihanaa käydä ulkoilmassa haukkaamassa happea ja polttamassa ylimäärästä läskiä! :)

Mä oon saanu tässä aamun aikana aikaseks myös lakattua kynnet, mitä en oo moneen viikkoihin ellen kuukausiin. Aika menee niin nopeesti etten enää itekään pysy perässä. Sitä ennen mä tosin jumppasin. Nyt pesen pyykkiä ja ootan et kello tulee kahteentoista ja pääsee menemään avaamaan liikkeen eli töihin! :)

Eikä ahdista niin paljoa, kun vaatteetkaan ei kiristä enää samanlailla kun aiemmin. Pysyttelen ainakin toistaseks jääpalalinjalla tänäänkin.
Muutamat lukijat on sitä kyselly miten mä jaksan liikkua vaikken syö. Mä saan paljon enemmän irti liikunnasta ja jaksan paremmin kun en syö. Moni varmasti tietää, että pelkkä haluaminen ei riitä laihtumiseen vaan sen eteen on tehtävä kovasti töitä, koska mikään ei tule ilmaiseks - ei ees laiha kroppa. Mä teen siis sen eteen uhrauksia vaikka sitten terveyden hinnalla.
Oon kaiken lisäks energisempi ei-syöneenä kun syöneenä. Toisaalta tietysti väsyttääkin, mutta se nyt on laiskuutta vaan ja univelkaa. Oon kuin duraselpupu!

Mä oon miettiny pitkään jo miten ja missä vietän ensi joulun. Oon fiilistelly ajatuksella, että oon kotonani ihan yksin enkä mee porukoille. Katon viltin alla sohvalla joulupukkia ja noitarumpua (lapsellinen kun oon :D) ja laitan joulukuusen. Illalla käyn pitkällä lenkillä ja nautin joulusta ja lumesta.

Askeleeni eivät kuulu
Minuun ei voi koskea
Ei sanoilla satuttaa
Eikä sormella koskea
Olen näkömätön
Olen hauras ja onnellinen
Olen suojassa pahalta
Minua ei voi kukaan silloin kukaan satuttaa
Olen kuiskaus
Olen höyhen jonka tuuli vie paikkaan, jossa ei tarvitse syödä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti