maanantai 17. syyskuuta 2012

Levoton yö


Mä menin kahdentoista maissa nukkumaan. Nukuin tosi levottomasti, kun en olis millään malttanu käydä nukkumaan. Toivoin vaan, että olis aamu ja pääsisin lenkille. Vähän ennen viittä luovutin ja vedin lenkkikamat niskaan. Rappukäytävässä tuli vastaan postinjakaja. Kello oli viittä vaille 5. Ulkona ei liikkunu oikein ketään. Tykkään käydä aamulla syksysessä säässä lenkillä. Sillon kun muu maailma nukkuu. Kävelin tuttuun tyyliini ripeästi tunnin, josta tosin osan matkasta juoksin.
Kotona mä vedin jumpat, ajoin kuntopyörällä 25 minuuttia ja imuroin.

Sain aikaseks laittaa ens jakson kursseista viestiä parille opettajalle. Haluaisin käydä psykan ja äidinkielen kurssit itsenäisesti ettei tarviis olla koulussa. Nyt oon poissa koulunpenkiltä pari viikkoa vielä, ykkös jakson loppuun. Yritän tehdä muutaman kurssin itsenäisesti tässäkin jaksossa ettei tarvii olla koulussa. Ei musta ole menemään sinne. Ahdistaa ajatuskin! :(

Nyt jyrsin fun light ja coca-cola zero jääpaloja, jotka on mun "aamupala". Odotan et pyykit pyörii ja kaupat aukee. Lähden tuhlaamaan lopunkin tilin tyhjäks. Käyn ostamassa askartelutarvikkeita ja jotain muuta pientä kivaa :)
Mulla on tosin sellanen olo ja väsymys, että haluaisin jäädä maailmalta piiloon peiton alle. Mielellään ikuisiksi ajoiksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti