lauantai 1. syyskuuta 2012

Itsekuri joka laihoilla on - sen minäkin tahdon!

Lueskelen tässä koneella ollessani Suomi24:n syömishäiriö-keskutelupalstaa. Mä oikeesti ihailen niitä, jotka pystyy tiputtamaan painoa kahdessa kuukaudessa parikymmentä kiloa! Miten mä en pysty siihen? Oon liian itsekuriton. Onnistun korkeintaan lihomaan parissa kuukaudessa sen verran mitä muut itsekurin omaavat laihtuvat. Mä oon kurkkuani myöten täynnä näitä läskejäni. Mä aion päästä näistä eroon. Teen kaiken mitä täytyy sen eteen ettei näitä ihroja tarvii tuijotella kovin kauaa enää.
Läskiahistus on huipussaan. Äsken leikkelin thinspiration-leikekirjaan kuvia ja tekstejä. Samalla vilkuilin itseäni peilistä - voi sitä itseinhon ja ahdistuksen määrää. Mä oon lihava. Kirjaimellisesti. En kuvittele sitä vaan olen lihava sotanorsu. Läski. Lehdissä kaikki mallit ja julkkikset on niin kauniita ja laihoja että hävettää edes näyttäytyä ihmisten ilmoilla. Miten ihminen voi olla näin ruma ja lihava? Minulta se ilmeisesti sujuu ihan luonnostaan, mutta tiedän että pystyn olemaan laihakin jos haluan. Ja haluanhan minä!

Tulipas taas turha teiniangsti-postaus :/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti