sunnuntai 2. syyskuuta 2012

Stay strong, starve on






Eilen töissä piti kiirettä. Vielä töiden jälkeen lisäliikuntaa saadakseni vein rahat yösäilöön. Tuli jonkun verran kävelyä siinäkin. Töissä mä en istunu, kun vessassa käydessä :D En syöny eilen mitään. Läskiahistus on silti järjetön. Eilen ja tänäänkin.

Menin nukkumaan yöllä vähän ennen kahta ja heräsin jo parikymmentä yli viis. Nukuin koiranunta sen muutaman tunnin, jonka kerkesin nukkumaan. Kaiken lisäks mulla oli kaks peittoo ja kaks sellasta lämmintä vilttiä. Niistä huolimatta meinasin jäätyä. Tämä siitä hyvästä, että järsin pakastettua maitoa (rasvatonta). Aamulla tuntu siltä et jään sängyn pohjalle tekemään kuolemaa, kun väsytti niin kamalasti, mut pakotin itteni nousemaan ylös, vaihtamaan lenkkivaatteet ja suuntaamaan porukoille kävellen. Matkaa sinne on noin 16 kilometriä. Ulkona sato vettä ja oli kolea ilma. Alku matkasta mä käytin sateenvarjoa, mutta suurimman osan matkasta olin ilman eli kastuin litimäräks. Olin päästä varpaisiin kuin uitettu rotta. Kastuminen ja kylmä-olo oli oikein mulle. Ajattelin etten ole ansainnu "mukavaa" oloa. Porukoilla pesin ikkunat. Siihen meni aikaa puolisentoista tuntia. Heti kun olin saanu pestyä ikkunat kävin vessassa ja lähin samantien kävelemään kotiin. Yhteensä lenkkeilyä kerty 5h20min. Loppumatkasta jalat alko olemaan niin jumissa ja kipeet, että kävely teki tosi tiukkaa. Luulin jo hetken jalkojen pettävän totaalisesti. Onneks mä pääsin kuitenkin kotiin asti! Tekis mieli lähtee vielä lenkille tänään. Ainakin jumppaan.

Oon niin täynnä näitä läskejäni ettei mitään rajaa. Toisaalta mä oon leijunu jossain euforian tunteessa koko päivän. Tämä johtuu mahan tyhjyydestä. Nälästä. Rakastan tätä tunnetta enkä halua menettää sitä! En syö tänään. Mä haluan olla pieni ja kaunis. Pikku Peppiina. Mä en halua olla enää iso ja ruma köntys!

Mun piti kirjottaa jostain muustakin varmaan vielä, mutta pää lyö niin tyhjää etten muista mitä.. väsyttää ja heikottaa. Ikkunoita pestessäkin tuntu et pyörryn. Mä teen vähän väliä kyykkyjä, jännitän ja heilutan lihaksia, jotta kaloreita kulus enemmän. Stay strong, starve on!

Ps. Tiistaina alkaa Dieetit vaihtoon! <3

2 kommenttia:

  1. Kiitti tosi paljon kommentista :) Mä oon 16 vuotias vasta ihan, ja oon lukion ekalla luokalla. Mutta enmä joka päivä sielä töissä käy, kun mun esimies lupas vähän joustaa niissä vuoroissa. Ja toi on totta, että elämä jatkuu. Voi taas keskittyä tähän laihdutukseen ihan täysillä.
    Voimia sullekkin ihana ♥ -puuhka

    VastaaPoista
  2. yleensä kun käyt lenkillä, juoksetko vai käveletkö sä ? m' oon yrittän alkaa juoksemaa enemmän, mut en vaan jaksa.. toivottavasti toi kävely auttaa edes pikkusen :(

    VastaaPoista